Dzień jak co dzień choć niedokonca.Właśnie dzis w czwartek wieczorem dowiedziałam się że muszę się wyprowadzić z Australii do Port Talbot,które znajduję się w Walii. Wyjeżdżam pojutrze troche mało czasu na pakowanie ale cóż.
Trochę trudno będzie się rozstać z tym miejscem,z znajomymi ale cóż trudno.
Ale cieszę się że w końcu opuszczę moje obecne miejsce zamieszkania.Szczerze znudziło mi się i kłamałam nie będzie trudno mi się rozstać.Po udaję płacz przy "znajomych" i będzie git.
Ogólnie to od jakiś trzech lat stałam się taka zimną suka.Dlaczego?Długa historia a nie chcę mi się jej mówić może kiedyś w jakimś rozdziale się wypowiem na ten temat.
E a tak zmieniając temat może opowiem coś o sobie. No to nazywam się Clementina Carver mam siedemnaście wiosen za sobą.
Mam ciężki charakterem,typowa Bad Girl jak to ludzie mówią,mam kolczyk w nosie Septum i Smileya.Kocham szybkie samochody z tym jest związana moja pasja, uwielbiam je cały czas ulepszac,grzebać w nich po prostu mnie to kręci.
Nie mam żadnych przyjaciółek bo uważam iż dziewczyny to fałszywe kurwy i mam tylko samych kolegów.
Moje włosy są koloru różowego ale nie jakiegoś oczojebnego tylko delikatny róż.Mam jasną karnację mam także kilka piegow których nienawidzę ale jak nałożę makijaż to ich nie widać.Uwielbiam,powtarzam uwielbiam chodzić w spódniczkach nie wiem dlaczego ale tak jakoś wyszło. Na dole jestem ja więc nie musicie sobie mnie wyobrażać.
To tak,rozdziały będą pojawiać się co dwa dni tak przypuszczam.Nie będą one jakieś długie około 600/500 słów lub mniej.Jeśli znajdziecie jakiś błąd ortograficzny to proszę piszcie w komentarzu go a ja przy najbliższej okazji go poprawię. Nw co mogę jeszcze powiedzieć także życzę miłego dni/wieczoru zależy kiedy to czytasz i do następnego💋
CZYTASZ
Bad Boy |L.D|
FanfictionChłopak,który uważa się za króla szkoły,nie szanuję dziewczyn,jest agresywny,wulgarny,ma ciężki charakter, w niektórych sprawach potrafi być kochanym chłopakiem.Chodzi z dziewczynami tylko dla zakładu,nigdy nie był zakochany.Tak zwany typowy Bad Boy...