Past and Future

In urma cu 9 ani

,,De ce i-ai spus fratelui tău ca îmi place de el ?,, Îmi întreb curioasa și nervoasa prietena.
,,Hai măi Teea,nu te supăra din atât. Mi-a scăpat fără sa vreau.,,Îmi spune ea exasperată.
,,Să nu mă supăr?''întreb iritată, ,, Foarte bine , nu ma supăr. Am plecat, sa nu ma mai cauți. Te urăsc!'' Ii spun in timp ce ii întorc spatele și plec. M-am saturat, știe ca am o atracție față de fratele ei,dar nu îl plac. Suntem prietene de mici dar asta nu se poate ierta. Pur și simplu , este rușinos ,in primul rând fiindcă el nu ma suporta și de fiecare data când ma vede ma face grasa, urâta și in toate felurile. In a doile rând este pura atracție nu altceva.

In prezent(după 8 ani)
Hei, eu sunt Teea-Min, și am 25 de ani. M-am născut in Coreea, dar am plecat la vârsta de 17 ani in Chicago,de ce ? ei bine , "prietena" mea Mina i-a spus fratelui sau ca îl plac, iar el a început sa ma facă de tot rasul prin liceu. Atunci arătam , sa zicem urat,aveam aparat dentar, ochelari și eram mai plinuță, însă acum arat foarte schimbată din punctul meu de vedere.Mama și tata sunt oameni de succes, ca sa spunem asa, tata deține cele mai tari hoteluri și cluburi din lume, iar mama este o creatoare de moda. Acum , in Chicago stau cu matusa mea Tamara, care este o persoana minunata și care m-a crescut timp de 8 ani, m-a susținut ca sa ajung unde am ajuns, adică tot o creatoare de haine, visul meu de mică. Mai am un frate mai mic decât mine cu 2 ani , care după spusele tatălui meu va avea controlul asupra cluburilor și un frate mai mic de doar 6 ani care v-a avea o parte din hoteluri când v-a mai creste, iar eu cealaltă parte.
,, Haide Teea ca pierzi avionul,, striga matusa mea de jos, ca sa o aud.
,, Dar Tamara, avem avion particular,, ii spun in timp ce cobor scările.
,,Stiu dar trebuie sa te grabesti,, îmi spune in timp ce îmi ia un bagaj.
După un drum de 15 minute cu mașina,ajungem la aeroport și îmi duc bagajele spre avion.
,,Pa Teea, o sa îmi fie dor de tine,, îmi spune Tamara in timp ce ma pupa.
,, Paa, și mie de tine,, ii spun in timp ce urc scările. Rămas bun Chicago, bun venit Coreea,mai exact Seul, bun venit Trecut.

--------------------------------------------

Am ajuns in aeroport, iar afara ma asteapta o masina superba si cand spun superba, nu glumesc.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si aceasta minunatie este condusa de catre fratele meu minunat.Cand il vad o iau la fuga catre el,nepasandu-mi ca sunt pe tocuri.Mi-a fost atat de dor de el,ajung la el si il strang cu toata forta in brate si imi scapa si cateva lacrimii.                                                                                                                           ,,Surioaraa, ce dor mi-a fost de tine,, imi spune Tae-Min strangandu-ma si el tare in brate.

,,Tae, mi-a fost atat de dor de tine, ce mare te-ai facut,, ii spun in timp de ma despart de el si ii ciufulesc parul . ,,Ti-ai facut si tatuaje,doamne mai,,

,,Ti-ai facut si tatuaje,doamne mai,,

,,Da.hai sa mergem acasa, cineva asteapta sa te vada cu nerabdare,, imi spune acesta in timp ce ne urcam in masina.Dupa un drum de 40 de minute ajungem acasa, o casa in care am atat de multe amintiri,dar stiu ca nu voi sta aici. Mi-am cumparat un apartament si o sa locuiesc acolo. Nici bine nu apuca fratele meu sa parcheze  masina ca si sar din ea alergand lejer acuma, deoarece mi-am abandonat pantofii in masina,si fug catre usa deschisa in care sta mama mea,iar langa tata. Ii strang in brate cu atat putere, plangand incet. Nu i-am m-ai strans in brate de acum 5 ani cand au venit in vizita la mine,i-am vazut doar pe skype.                                           ,,Mami,tati,ce dor mi-a fost de voi,, le spun si ii strang si mai tare in brate.Nu apuca sa spuna ceva ca in spatele lor apare un prichindel care se uita curios la mine,este Hoo-Min, fratiorul meu de numai 6 ani.Vazundu-l ma despart de parintii mei si ma apopii incet de el ca sa nu il sperii.,,Buna Hoo,,ii spun lasandu-ma la nivelul sau.Acesta vine incet catre mine si ma i-a in brate.

,,Buna Teea,, imi spune si el.Ma cunoaste doar de pe skype,am m-ai vorbit si cu el si l-am vazut doar cand avea un an,atunci cand m-au vizitat la matusa mea.

,,Teea, fata noastra,ce dor ne-a fost de tine,, imi zice mama mea luandu-ne si pe mine si pe Hoo in brate.

,,Acum am toti copii acasa,,vine si tata langa noi

,,Acum am toti copii acasa,,vine si tata langa noi.Stiu ca le-a fost greu sa ma lase sa traiesc in Chicago, dar m-au inteles si acum dupa 8 ani au toti copii acasa.

Acasa am avut o intampinare placuta, acum vreau sa vad ce imi rezerva viitorul de maine.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 28, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!