Saruhiko pov
Tu esti trădătorul Misaki,nu pot să înțeleg de ce sentimentele mele din liceu pentru tine încă nu au dispărut. M-am dus la Izumo si i-am spus să îmi dea cheile de la apartamentul lui Misaki . M-am intors repede si am deschis usa cu piciorul . Misaki statea pe canapea cu căștile în urechi ,se chinuia să le dea jos. M-am apropiat de el și i le-am dat jos. Avea ochi roși.. Poate a plâns? Dar de ce?
- De ce ai plâns Misaki?-N-nu am plâns.
-Se vede de la o posta ca ai plâns. De ce?
- Nu ca ti-ar pasa.
-Misaki...Ba imi pasa,BAKA!
Spun si il i-au din spate in brate.--Ba imi pasa.
- Saru,De ce ne-ai trădăt?
-Pentru...ca...mereu il salutai pe Mikoto-san,treceai pe lângă mine. Ma simteam trădat. Si vroiam sa mor. Te-am pierdut. Si asta doare cel mai tare .Să fi trădat de cineva drag. E dureros nu-i asa?
Spun si il strâng si mai tare in brate.
-Pentru ca...Speram sa ma saluți si tu. Mereu cand te vedeam aveai capul jos. Te iubeam ,Saru.
Spune si se intoarce ca ma ia in brate ,mâinile lui fiind in spatele gâtului meu.
-Și încă o fac,chiar dacă tu ...Nu.- Baka ,nici eu nu ...mi-am schimbat sentimentele fata de tine. A coborât ușor până la pieptul meu si a inceput sa plângă. Sincer să fiu,nici eu nu mai aveam mult.
-Te iubesc ,Misaki.
Spun si il ridic ușor,un pic mai sus de mine,si il sărut.Ne despărțim ușor,si imi aduc aminte.
-Misaki,suntem adulți acum nu e asa?- Da ,de ce?
- Ai uitat de promisiune?
La asta a devenit roșu ca focul. De ce oare? Pai...in liceu eu si Misaki am avut o relație,intr-o zi l-am adus la mine acasă,în camera mea. Dar el nu era încă pregătit asa ca am promis pe degetul mic,ca o vom face cand vom fi adulți.- Daca încă nu esti pregătit,nu ma supăr. Mai încolo. Esti de acord?
- Da. Saru ... Te rog sa nu mai pleci niciodată de langa mine. Te rog sa...ai grija de mine.
- Cu ce-a mai mare placere. Misaki.
CITEȘTI
Sarumi(yaoi)-Vol1-Iubirea Liceului Cea Trecut
FanfictionAtentie,Yaoi (boy×boy)nu iti place nu citi! O promisiune trebuie ținuta