Aceasta carte este realizata de Regina_Discord.
Să vă reamintesc, aceasta carte nu este una de hate si cred ca si Regina isi poate da seama de asta. (Zici ca sunt Rovision)Ok, sa incepem.
Ah, primul capitol "personajele".
Regina ar trebuii sa aibă 14 ani, nu?
Pai...arata a plastic. Si tipa din poze chiar e plastic pe picioare. Stiti voi, păpușa Barbie in viata reala?Nuuuuuu, ai dat foc la scoala si nu esti la penitenciar, sau ceva?
"I-am dat foc" nu "am dat foc la ea".Dwa, dăm de poze. Pozele sunt chestia pe care le urasc cel mai mult intr-o carte. Nu mai puneți poze in cărți. Adică la prezentarea personajelor e ok...dar...
Stai, stai, stai...stai...ziceai ca ai 14 ani, nu? Adică cel puțin protagonista, pentru ca tu zici ca ai 16, deși nu pare.
In fine, protagonista are 14 ani si merge la lucru. Eu la 15 stau si invăț toata ziua pentru teste si chestii... Draguț. :)Siii deja intervin greselile gramaticale...pe astea le iertăm. Cred că v-ati prins si voi că in urmatoarele capitole Regina o sa fie violata de unchi-su' la beție. O să rămână insărcinată si....da... De aici o să vedem~
Cum să rezolvi toate aceste mici erori? In primul rând: Incearca să corectezi fiecare capitol, ca să fie scris cât mai corect gramatical.
In al doilea rând: In loc să pui poze ar fi mai bine să descrii.
In al treila rând: Nu mai exagera. Nimeni nu dă foc la scoala.
In al patrulea rând: Povestea este una comună. Incearca sa te gândesti la ceva original.Acum e rândul meu să-mi cer scuze pentru eventualele greșeli gramaticale. Sper că v-a placut acest capitol. Mulțumesc că ați citit. :)
Ow, si aș aprecia sa nu vă duceți la cartea Reginei și să dați hate.
Sper că te-am ajutat măcar puțin.Ce carte ar trebuii sa mai critic?
Spuneți in comentarii sau dați-mi un link in privat, iar eu o să fac un capitol cu toate recomandările voastre. Adică o sa incerc. Să nu vă supărați dacă nu cartea pe care ati recomandat-o e cea care o să fie in capitolul urmator.
Din nou, vă mulțumesc că ați citit.
Love you~
CITEȘTI
Kuro-Chan critică~
RandomCred că v-ati prins din titlu. Aceasta carte constă in critici constructive, sau mai putin constructive despre unele carti de pe Wattpad. Imi asum faptul ca o sa primesc mult hate, dar nu mă doare.