Hledání

1.6K 138 3
                                    

Pohled Thora

Jakmile jsem opustil vězení, musel jsem se opřít o stěnu a vstřebat vše co jsem viděl. Přímo přede mnou zmizela dívka. Jak je to možné? Ano, už jsem viděl dost podivností, jako zelenou příšeru která je ve skutečnosti člověk, ale tohle ještě ne. Musel jsem jí okamžitě najít a promluvit si s ní. Co je sakra zač? A kde je? Zamyslel jsem se. Pochybuji, že bude na Asgardu. Tady bychom jí hned našli a pochybuji, že to její matka chtěla. Vždyť ta holka mohla být kdekoliv v tom zatraceně velkym vesmíru! Povzdychl jsem si. Takže musím za Heimdalem. Jedině on mi mohl pomoci. Kolem mě procházela skupina stráží. Jednoho sem zastavil a nařídil jsem mu, aby nic neříkal otci o zmizení té dívky. Kdyby se to dozvěděl, zuřil by. A pak by jí určitě zabil. Pokud jí ještě najdeme.

Pak jsem šel za Heimdalem. " Vím proč tu jsi." řekl, když jsem k němu došel. " Takže víš kde je?" zeptal jsem se. Zahleděl se do dálky. " Je na Mitgardu. Ale není sama." řekl. Zděsil jsem se. Co jí asi dělají? Aby jí někdo neublížil. " Heimdale, připrav mi Bifrost." přikázal jsem mu. Přikývl. Zhluboka jsem se nadechl. " Řekni otci, že jdu na Mitgard. Důvody neuváděj, o té holce nemusí vědět." řekl jsem. Přikývl. A tak jsem vyrazil na cestu. Trvalo to jen chvíli a ocitl jsem se nad Stark Tower. Proč zrovna tady? Heimdal si myslí, že bych potřeboval pomoc? Přistál jsem na jeho střeše. Vešel jsem dovnitř. Byl v obýváku. A nejen on. Byli tam snad všichni členové Avengers. " Thore. Zdravím. Co tu děláš?" zeptal se Captain. " Zdravím. Hledám tu jednu dívku." řekl jsem. Všichni sebou trhli. " Tuhle dívku?" zeptal se Stark a na svém podivném počítači mi ukázal spící Moyu.

Pořádně jsem si jí prohlédl. " Ano, to je ona." řekl jsem. " Fajn. Máme ohledně ní několik otázek." ozval se Fury. " Nic o ní nevím." namítl jsem. " Tak proč jí hledáš?" zajímalo Natashu. " Fajn. Byla na Asgardu. A tam se také narodila. Ale jinak nic nevím. Prostě se zčista jasna vypařila." vysvětloval jsem. " Opravdu? To je zajímavé." řekl Banner. " A to vám máme věřit?" zeptal se nevěřícně Fury. " Nic jiného vám nezbývá." odsekl jsem. Pak jsem se otočil na Starka. " Jak se sem dostala?" chtěl jsem vědět. A tak mi Stark vše převyprávěl. " Zajímavé. Takže, co teď budeme dělat?" zajímalo mě. " Nezbývá nám nic jiného než čekat." rozhodl Banner. A tak jsme čekali.

VězeňkyněKde žijí příběhy. Začni objevovat