Yeni bir eve taşınmak için hazırlandım. Tam çıkacakken aklıma bir fikir geldi. Burada birsürü başıboş köpek vardı,eğer bunlardan birini sahiplenirsem beni koruyabilirdi veya birinin geldiğini bana haber verebilirdi. Evet günlerdir ilk defa düzgün bir şey düşünmüştüm. Hemen bir köpek buldum. Sanıyorum eskiden evcildi çünkü boynunda bir tasma vardı. Beni düzgün koruyabilecek,iri yapılı bir köpekti. Onu da yanıma oturtarak yola çıktım. Köpek hiç sesini çıkarmıyordu,bu dikkatimi çok çekmişti. Ancak birden çok kuvvetli bir şekilde havladı. Karşıdan bir araba geliyordu. Hemen direksiyonu kırdım ve son anda ölümden döndük. Bunun daha hayatımı ilk kurtarışı olduğunu düşünmüştüm. Gerçi bu olaya da o sebep olmuştu ona o kadar odaklanmıştım ki dibimdeki arabayı göremedim. Sonunda eve vardık ve güzelce yerleştim. Ancak bu sefer bibloları ortalık yere koymadım. Şimdi geldiğim evin çok geniş bir bahçesi vardı. Bahçenin çevresi de duvarlarla çevriliydi. Köpeği bahçeye salıp önüne biraz yemek koydum. Birbirimize biraz alıştıktan sonra beni çok sevdi. Eve bir hizmetçi tutmam gerekiyordu çünkü ev çok büyüktü. Böyle bir evi düzenli tutmak da çok zor olurdu. Hemen birkaç hizmetçi aramaya koyuldum. Yarın evime gelecek 12 hizmetçiden birini seçecektim. Akşam olmuştu ancak ben hala yerleşememiştim. Biraz uyuduktan sonra yerleşirim diye düşündüm. Ve derin bir uykuya daldım...