hadi başlasın bakalım!!¿

10 3 2
                                    

Offff yine okul yine ve yine  o gıcık Hee-Young un yüzü yaa ben ne yaptim da bunlar benim başıma bela oldu. Of kalkmak istemiyorum tamam zeki ve dakik bir kız olabilirim ama işte o gıcık kız okula gitme hevesimi yerle bir ediyo ayrıca neden sürekli bunlarla uğraşmak zorunda kalıyorum kim bilir bugün ne planlar hazırladılar ahhh cidden geçen olaydan sonra okula dahi gitmek gelmiyor içimden simdi siz seni okuldan bezdirecek ne yaptı ki diyeceksiniz değil mi şöyle soyliyeyim sevdiğim k pop grubu için yani BTS konseri için kalan son  bilet yani onları görecek son kişi bendim  düşüne biliyorumusunuz biasiniz sevdiğiniz   k pop grubu sahnede olacak siz de onu izlemeye gideceksiniz ama o cadı kız benim biletimi aldı nasıl mi ben siyah üzerinde BTS yazılı o güzelim kazağı altına da harika olan siyah yırtık kotumu ve botlarını giymiş bi de maskemi takmış sarı uzun saclarimi düzleştirip konser yerine doğru gidiyordum ki o pis gıcığı gördüm hadi tahmin edin kim( Hee-Young) aferin doğru tahmin o ve peşindeki salak iki kız Hee-Young tam ben son bileti aldığım sırada arkamda sırada bekliyordu ben bileti aldıktan sonra ordan uzaklastim ki o geldi ve bana aldığım son bileti ona vermemi söyledi neyse ki yanındaki kızlar yoktu ama şimdi şimdi ah cidden şu kız gelip benim biletimi aldı ama ben ona bugün yapacağımı biliyorum keşke bana verilen bu güç daha önceden verilseydi de o gün benden biletimi alamasaydı yine de bu gücüm sayesinde belki de BTS i canlı canlı görebilirim belki de onlarla birlikte sahnede Mic Drop şarkısında dans edebilirim ama şuan için tek düşündüğüm o kıza yapacaklarim...

Biliyorum en heyecanlı yerinde kestim ama be yapıyım az da olsun merak olsun değil mi şimdi huzurlu mutlu ve meraklı okumalar..🤔🤔❤

ARMY' NİN GÜCÜ 😏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin