KAFAM KARIŞTI

496 33 71
                                    

    Randevuda yaşananları ertesi gün babama anlattım ve baba mın tepkisi beni biraz ürküttü.

Babam:Bu imkansız.Kızım böyle dediğine eminmisin.Yani bu olanaksız.

Ben:Eminim baba aynı böyle söyledi''senin güldüğü şeye güldüm''bunu söyleyince şaşkınlığımı gizlemeye çalıştım .Sonra başımın ağrıdığını söyleyince oda beni eve bıraktı.

Babam:Kızım,anlıyorum seni ama bu bu özellik sadece vampirlerde olur.Ve vampirler insan ve vampiri ayırt ede bilir.O vampir olsaydı ben anlardım.Yada sen yada Luhan anlardı.Kızım Jimin in ailesini araştırman gerekir.

Ben:Peki baba ama nasıl.

Babam:Daegu kütüphanesinde Vampir kuzenlerin var onlar sana kökenleri araştırmanda yardımcı olacaklardır.

Ben:Peki ama baba benim oraya gitmem çok uzun süre...

Babam:Kızım sen vampirsin .Hızlı gidebilirsin.

Ben:Peki baba o zaman ben hazırlanayım.

***

Odama çıkıp kıyafetlerimi değiştim.

Yola çıktığımda saat akşam 20:14 tü vardığımda ise 20:42 çok hızlı gelmiş sayılmazdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yola çıktığımda saat akşam 20:14 tü vardığımda ise 20:42 çok hızlı gelmiş sayılmazdım.Benim iki,üç kat hızımda vampirler vardı.Busan dan Daegu ya çok hızlı gelmediğim için Daegu girişlerinde kuzenlerim Canks ve No Eul beni karşıladılar.

Canks:Kuzen neden bu kadar yavaş geldin.Ben yürüyerek bile bu kadar yavaş gelmezdim.

No Eul:Abartma Canks o kim bilir en son ne zaman koşmuştur.Sen devamlı koşarsın zaten.

Ben:Evet Canks No Eul haklı .Ben en son 4 ay önce hastaneye yetişmek için koşmuştum.

Canks :Ne hastanesi.

Ben:Annem öldüğünde Kanada da DJH hastanesine saniyede vardığımı hatırlıyorum.Vampir hastanesi...

No Eul:Uyuşuklar hasret giderme zamanı değil .Hadi gidelim.

Canks:Siz önden gidin .Benim halletmem gereken bazı şeyler var.

No Eul:Tamam.So Hyun beni takip et.

***

Ben nefes nefese:No Eul bu kadar hızlı gitmek zorundamıydın.

No Eul:Üzgünüm kuzen elimde değil.

Ben:Tamam hadi şu tarihçe ve soy ağacını getir bir bakalım gece yarısından önce çıkmalıyım.

No Eul:Tamam kuzen.

NoEul un getirdiği soy ağacını inceledim.Sadece benim aile kökenimi değil koredeki bütün vampirlerin kökenini araştırdım ama yoktu.Bütün vampir çiftlerinin kadın yada erkek hepsi vampirlerle evlenmiş.Benim annemin bir kuzeni varmış aslında ama o bir yerden sonra köken ağacından silinmiş.Ölse ölümü yazardı ama yazmıyordu.Ardından pencereden fırlayan Chanksına baktım.Salak ya .Bu küçükkende böyleydi.

TRACKS OF THE PAS(JİMİN)(KİTAP BİTMİŞTİR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin