🍃intro🍃

2.3K 118 4
                                    

''ေယာလ္. . . ဒီကိုခဏလာဦး''

''ခုွမွ. . . ေဆးခန္းကျပန္လာကာရွိေသးappaကလဲဘာေျပာမလို့လဲ. . .သားပင္ပန္းေနလို့ ေနာက္မွေျပာလို့မရဘူးလား''

''ခုဟာကေနာက္မွေျပာလို့မရဘူး. . .အေရးျကီးတယ္သားရဲ႔''

''အဒါဆိုလဲ ေျပာ သားနားေထာင္မယ္''

''သားကို. . .ommaသူငယ္ခ်င္းရဲ႔သမီးနက္
ေက်ာင္းမျပီးခင္ေစ့စပ္ေပးထားခ်င္လို့. .  .အဒါသားရဲ႔သေဘာထားကိုတီးေခါက္ျကည့္တာ''

''သူ့သေဘာထားကို. . .တီးေခါက္ျကည့္မေနနက္္su. . .မိဘသေဘာတူတာပဲသူလက္ခံရမွာ ေပါ့''

''က်ြန္ေတာ္ စဥ္းစားပါရေစဦး''

''မင္း. . .အသက္ျကီးတဲ႔အထိစဥ္းစားဦး             မလို့လား''

''appကလဲ ''

''ေတာ္. . .ဘာမွအထြန့္မတတ္နက္ မင္းေခါင္းထဲလက္ထက္ဖို့သာေတြးထား အပိုေတြထပ္မေျပာဘူး. . . ဒါပဲေျပာမယ္ ''

layရဲ႔ တစ္ခ်က္လႊတ္အမိန့္ေျကာင့္ suလဲ ဲသူ႔သားဘက္ကဝင္မေျပာခဲ႔ေခ်။layရဲ႔ ေဒါသကိုသိတဲ႔yeolကလဲဘာမွမေျပာရဲ။သူ့appaေျပာျပီးထြက္သြားမွ သာပါးစပ္ဟေတာ့သည္။

''omma အဟင့္ သားရဲ႔လြတ္လပ္မႈေတြဆံုးရံႈးရေတာ့မယ္. . . သားအိမ္ေထာင္မျပဳခ်င္ေသးဘူး အဟင့္. . .ဟမ္ ခုမွစဥ္းစားမိတယ္ ဘယ္ကဘယ္လိုappaသူငယ္ခ်င္းကေပၚလာရတာလဲသားကိုဂ်င္းထည့္ေနျကတာလား''

''မဟုတ္ပါဘူးကြယ္. . . ဟိုတပတ္ေလာက္ကမွ,ကေနဒါကwu krisဆိုတဲ႔မင္းappရဲ႔ငယ္သူခ်င္းနက္အဆက္အသြယ္ရခဲ႔တယ္. . .ေနာက္ေတာ့သားနက္သူ့သမီးနက္ေပးစားဖို့planဆဲြလာျကတယ္. .  .ommလဲမျကာေသးခင္ကမွသိခဲ႔ရတာဆိုေတာ့သားကိုအသိမေပးျဖစ္ဘူး. . .သား. . .appကသား အိမ္ေထာင္ေရးအဆင္ေျပေစခ်င္လို့လုပ္ခဲ႔တာပဲသားလိုက္ေလ်ာေပးလိုက္ပါ''

"အခ်စ္မပါမွေတာ့ ဘယ္အိမ္ေထာင္ေရးကအဆင္ေျပပါေတာ့မလဲ"

-----------------

သင္တန္းကျပန္ေရာက္ေရာက္ခ်င္း appaစကားေျကာင့္လူေတာင္
္အေမာဆို့သြားရသည္

''wu hunnine. . . ဒီကေန့အထုပ္ပိုးေတြ အကုန္ျပင္ထားသဘက္ခါေလာက္က်ရင ္ကိုရီးယားကိုအျပီးျပန္မယ္''

''ဟမ္. . .appa ခ်က္ခ်င္းျကီးပါလား. . .hunnineလဲဘာတခုမွမသိရဘူး. . .ကိုရီးယားကိုဘာလို့ျပန္မွာလဲဒီမွာေနလဲအဆင္ေျပေနတဲ႔ဟုတ္စာ. . .တကယ္လို့ျပန္မယ္ဆိုလဲ. . .appaပဲျပန္hunnineေတာ့ဒီမွာပဲေက်ာင္းျပီးေအာင္ဆက္တတ္မွာ''

''ေတာ္. . .တန္. . . တိတ္ appaကျပန္ဆိုျပန္မယ္. . .ဟိုေရာက္မွေက်ာင္းဆက္တတ္. . .မိတဆိုးေလးမို့အလိုလိုက္ထားမိတာappမွားတာပဲ. . .ခုေတာ့ဆိုးခ်င္သလိုဆိုးေနတယ္''

''ဟင့္''

krisလဲစကားနားမေထာင္တဲ႔သမီးဆိုးေလးကိုစိတ္ဆိုးမိျပီးေဒါသသံေလးနက္ေအာ္လိုက္မိပါတယအဒါကို္hunေလးကငိုယိုျပီးအခန္းထဲေျပးဝင္သြားေလေတာ့သည္

ခုထိ ကေလးစိတ္မကုန္ေသးတဲ႔ hunေလးကို လက္ထက္ဖို့ ဘလိုနားဝင္ေအာင္ေျပာရမွန္း မသိေတာ့

                         ×××××××××××



🍃ရင္ထဲကသတို့သမီး🍃Where stories live. Discover now