Oğuzhan'la Baş Başa

5 1 0
                                    

     Sabah uyandığımda sessizlik vardı. İlginçti. Evi gezdigimde kimseler yoktu. Sanırım anneannemlere gitme fikrini tekrar düşünmeliydim. Sonra düsünürüm diye salladım. Bugünü evde gecirmek istemiyordum. Aklımda halen Oğuzhan vardı. Kızlar bugün rahatsiz etmemistim beni merak ettim ve Azrayı aramayı aklmdan gecirdim. Emin olamiyorum belkide bugun bulusmayacaklardi. Aman olsun ariycaktim. Ve aradim. Arkadan bagiris sesleri gelirken ben bi yandan Azra'ya neler oldugunu soruyordum. Azra telasla bisiler gevelesede anlayamamistim. Nerde olduklarını sordugumda net bir cevap alamasamda tarif ettigi kadar gidicektim. Telefonu hemen kapatik elime ne gectiyse giydim. Kosa kosa kizlarin oldugu yere gidip neler oldugunu ogrenmek istiyordum. Ben bu kizlari cok sevmistim. Herneyse bir sekilde kizlari buldum. Oguzhan gilde vardı. Onlarla kavga ederlerken noluyor diye bagirdim. Herkese bana baktı tuhaf hissedsemde tavırımı korudum. Oguzhan ooo Meleğimiz gelmis dediginde suratimi kıvırdım. Berk de bana ters ters bakıp "Sen karisma yeni kız" dediginde "Yeni olmak birsey ifade etmez tatlım yeterki kardeslik olsun" diyip Berk'in susmasina sebeb oldum.
          Oguzhan gulumsedi bir anda Berk Oguzhan'a çaktırmadan tepki gosterdi. Ama fark edildi. Mert bana "Kızlarla düellolari oldugunu soyledi" ne düellosuydu? Bunu sordugumda Can bosvermemi soyledi. Benim dahil olmadigimi sadece diger kızlarla ilgili oldugunu soyledi. Oğuzhan ordan atıldı bence Selin'de dahil olmalı sonuçta kızlar grubundan ve zaten kızlardan bir kisi eksik oldugunu soyledi. Berk sasirarak Selin benlemi kapiscak diye atilir. Oğuzhan hayır Selin ile ben Berk sende Serenay ile tamammı Selin'e ben anlatırım olayı. Herkes ağzı açık bakarken Oğuzhan bana dogru geldi. Ve herkese eşini alıp kaybolmasını söyledi. Serenay şoka girmis bicimde Berk ile ilerledi. Biz Oğuzhan ile yalnız kalmistik. Elimden tuttu. Ben şok içinde Oğuzhan'ın suratına baktım. Ve bana onunla gitmemi söyledi. Saskin saskin Oğuzhan ile gidiyordum. Bir yandanda ellerimize bakıyordum. İçim kıpır kıpırdı. Kafenin birine geldik ve oturduk. Oğuzhan bana burda yasadiklarını kızlara anlatma diye bir kaç kez tembihledi ama ben sanırım anlaticaktim. Oguzhan aslnda suanda senle kapışıp kimin galip geldiginin listesini tutacaktik ama ben seninle vakit gecirmek istiyorum,dediginde ben şoka uğradım. Sonra devam etti o listediki işlerin hepsinede berabere yazicagim.
          Oğuzhan'a neyi amacladigini sordum. Oda cevap olarak biz bu kızlarla 2 yildir düşmanız.. Derken ben bi anda atildim ozamn benlede düşmansınız diye. Oguzhan "İste bende bunu diyorum aenle dusman olmam gerekirken ben senden hoslanmaya basladim. Ve seni tanimak istiyorum cok deil bence." dedi ve ben sanirim hic konusmadim taki Oğuzhan laf atasiya kadar. Bana bildigin sevgili olalım mı? Dediginde ben yerimden kalkip gittim.

DÜŞMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin