♠Kalp yorgunluğu♠

5K 254 208
                                    

27♠

Toprak olacağımız düşüncesi,
Topraklaştıyor bizi!


kivircikbirdunya


(Evin Sarıboğa-Ax u eman🎶🎶)

(Evin Sarıboğa-Ax u eman🎶🎶)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






Kafasını kaldırmış ve kahvelere bakmıştı. Tabancayı eline almış ve kurşunların üzerinde gezdirmişti parmaklarını. Jarjorü çıkarmış, boş kalan tabancayla tekrar kutuya koymuştu.

Yatağın diğer ucunda duran adama baktı.

"Bir kadının silaha ihtiyacı yoktur! Kadının en büyük silahı, gülüşüdür! Ona dikkat et sen!"dedi, Afran'ın kaşları yukarı kalkmışken arkasını dönmüş, kapıya yönelmişti. Afran'ın sözüyle duraksamıştı.

"Neyse ki sende çok fazla göremiyoruz!" Yüzünü Afran'a dönmüş ve yapma bi şekilde sırıtmıştı. "Haketmiyorsun demekki!" Eli kapının koluna gitmişken tekrar duraksamıştı.

"Nereye kadar böyle devam edecek Revin?" Arkasını dondugu anda yutkunmuştu. Yine aynı şeyler oluyordu.

"Sana sevgiyle yaklaşmamı bekleyemezsin!" dilini çiğnedi Afran. "Sabır.." diye geveledi ağzında kelimeleri.

"Evet en çok da bana sabır!" Adama doğru yürüdü ve saçlarını geriye doğru attı. Sıcaklamıştı. Kollarını göğsünde birleştirdi.

"Tamam! Aramızda kalan tüm sırları dök ortaya, bende yüreğime seni affetmesi için fırsat tanıyayım!" Meydan okuyan ses tonu odada nüfuz ederken, bakışlarını kaçırmıyordu her ikiside.

"Ne bilmek istiyorsun!" bir adım yaklaşan adama karşılık, bir adım attı.

"Babam benden ne saklıyor!"

"Bilmiyorum!"

"Biliyorsun!" Afran'ın yüzünde yer edinen durgunluğa dikti çakır gözlerini. İzin verse gözleri doluya beşiklik edecekti.

"Hayır Revin!. Bilmiyorum. Memet amca eğer bilmeni isteseydi sana anlatırdı. Bana değil ona sor!" alnında yine belirdi öfkeyi andıran damar. Dişlerini sıktı adam. Çenesi oynadı bu esnada.

"Benimle evlenmeyi neden kabul ettin!"

İzledi. Afran'ı. Ellerini cebine koyuşunu. Sonra omuzlarını silkmesine dikti bakışlarını.

"Canım öyle istedi!" Elleri alnını ovdu. Beyninde yer edinmişti az önce gördükleri.

Söylenenler.

REVİN (KAÇ - MA - K)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin