Ai simtit vreodata iubirea adevarata ? Iti amintesti lunile sau anii in care simteai ca ai o zi mai buna doar de la un simplu zambet care ii apartinea persoanei iubite ? Mai sti cum toti prietenii tai te numeau idiot/idioata doar pentru ca tanjeai dupa doua fraze de la persoana iubita ? Ei bine...... Eu nu imi mai amintesc acele momente. Nu mi le amintesc pentru ca nu le-am trait niciodata. Numele meu e Lea Morgan si nu stiu nimic despre dragoste decat ceea ce am citid in carti. Nu ca as vrea sa aflu mai multe. Nu am iubit niciodata o persoana in felul acela si nu cred ca vreau sa incep acum. Iubirea e o mare bataie de cap si atat. Totusi sa ma prezint. Ma cheama Lea, am 17 ani, parul negru si in mod ciudst o suvita argintie stralucitoare imi brazdeaza un sfert din cap ( am o suvita argintie in par) ochii sunt de un albastu intens asemenea cerului noptii in anumite momente. Nu am forme care sa iasa in evidenta, deci ma consider o studenta normala. Studiez la cel mai ravnit liceu de arte din L.A si sunt mandra de asta. Ca sa poti ajumge aici trebuie sa ai multe calitati. Imi place muzica, desenul,teatrul,dansul,arta de a scrie,graffiti si dizain(nush cum pita so scriu pe asta) vestimentar.
Locuiesc singuda aici familia mea aflanduse in Brazilia. Imi placd sa citesc.
,,Gand personal'' NU O SA MA INDRAGOSTESC NICIODATA
NOUA CARTE LUME 😎😎😎😎