#48

659 64 2
                                    

~Cóż skarbeczki rok 2018 się już skończył. Mamy już 2019 więc już teraz chcę wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku. Dużo szczęścia i zdrówka. Spełnienia marzeń i miłości, żeby wszystko się wam udało w nowym roku.

Chcę zaprosić was do grupy kpopowej na FB "Kpop na Wattpadzie". Liczę, że dołączycie i będziemy mogli przeżywać ten nadchodzący rok razem. Chcę wam też podziękować za ten wspaniały rok z wami. Zachęcajcie też swoich znajomych, żeby dołączyli do grupy, gdzie będziemy mieli okazję integrować się i poszerzać nasze horyzonty. Na dziś to tyle, pozdrawiam i spotkamy się dopiero w nowym rok. Wanessa~

*

*

@.SwagMoney 2 hours ago

SwagMoney 2 hours ago

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Like by @.CookieBunny, @.SexyABS, @.YourLoveBaby and 989k others.

@.SwagMoney Minął dopiero pierwszy dzień, a ja już za tobą tęsknię Hyolyn. Jednak rozłąka pokazuje jak bardzo kocha się daną osobę, a ja kocham ciebie nad życie. Dopiero pierwsza sesja za mną. Postaram się jak najszybciej wrócić do ciebie skarbie. Liczę, że będzie na lotnisku i jak tylko mnie zobaczysz to wycałujesz i poprzytulasz. Czekam też na nasze spacery po plaży...

Show all comments: 153k

@.ulzzang'95 Jakie to słodkie!

@.NadziejaWasWszystkich Też chcę takiego chłopaka!

@.SexyABS Czemu nie zabrałeś Hyo ze sobą?

@.CookieBunny Właśnie, pewnie się strasznie nudzi w LA

@.JinnieQueen Powinieneś ją ze sobą zabrać!

@.TaeTae Ale ty jesteś śliczny!

@.SweetBaby Ale z niej szczęściara!

@.KochamSugę Zazdroszczę twojej dziewczynie

@.KochamHyo Oboje słodko wyglądacie, powinniście dodawać więcej wspólnych zdjęć!

@.AleZeMnieCiacho Kolejny poeta się narodził...















































@.YourLoveBabyGdybyś tylko znał prawdę jak teraz czuje się Hyo....

Imagine Instagram...  II Min YoonGi II [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz