Minulý díl:Byla jsem u něj i přes oběd. Po vydatném obědě, který znovu Fred uvařil, jsem ještě chvíli byla u něj. Ale potom jsem šla domů a samozřejmě jsem nešla sama, ale s Fredem. Bál se o mě a já se mu ani moc nedivila. Potom co jsem se mu včera svěřila, byl trošku jiný, ale k lepšímu. Stále mě zabavoval, vtipkoval, dával mi malé známky naší lásky a podobně.
Byl můj, navždy bude..
Můj Fred.
Láska bývá občas slepá, pokud problémy však překročí, láska jim bude rozkvétat.
____________________________________
Konečně doma, povzdechla jsem si, když jsem vešla do předsíně a zula si své boty.
Na tváři mi stále pohrával úsměv, nejen díky Fredovi. Cítila jsem se konečně svobodně, díky tomu, že jsem mu to řekla a jak to on vzal.
Bylo to polehčující, cítila jsem se volná. Konečně mě netížil ten kámen, který jsem uvnitř sebe nosila už od té doby, co to udělal. Ale nyní jsem byla volná, ten kámen, který jsem měla mě už konečně opustil a snad se už nikdy nevrátí...
Když jsem vešla, bylo tu prázdno. Mamka mi tu nechala vzkaz, že prej jeli nakoupit a že se brzy vrátí. No a když jsem šla do svého pokoje, nalezla jsem ve své posteli zachumlanou Taru, pod hromadou mých přikrývek.
Nechala jsem jí ještě spát, i když už bylo po obědě, ale tak co. Neměla bych jí budit.
Ponechala jsem jí tedy ve své posteli, byť jsem nechtěla. Šla jsem si tedy dolů, po převlečení, podívaje se na nějaký film. K tomu jsem si později udělala i popcorn a spokojeně jsem se zachumlala do deky, který byla poblíž.
Po asi dvaceti minutách filmu mi přišlo upozornění na mobil. Nová zpráva... Hned chvíli potom se domem rozezněl zvonek. Ani jsem se nestihla podívat na zprávu. Šla jsem tedy otevřít...,, Ahoj mami.“ řekla jsem, když jsem jí viděla stát za dveřmi s plnými nákupními taškami a sama je pobrat vážně nemohla. Už chápu, že mi radši zavolala, ale kde má Mikea?
,, Ahoj Katie. Mohla by si mi pomoct to vzít? Mike ještě jel pro něco, co jsem zapomněla.“ řekla mi a tím mi odpověděla na mou nevyřčenou otázku. Vzala jsem dvě ze čtyř tašek a odnesla je dovnitř.
,, Jak sis užila včerejší večer Katie?“ zeptala se po chvilce mamka, když všechen nákup vyndala a dala jej tam, kam patří.
,, Bylo to.. hezké.“ začala jsem se červenat, jelikož jsem si vzpomněla na včerejší večer a i na dnešní ráno.
______________________________________
,, Jak se ti spalo v mé posteli Katie?“ zeptal se mě Fred.
,, Nic moc jako....“
,,Ne, spalo se mi více než dobře. Navíc usínat ti po boku bylo božský.“ řekla jsem, vymáčkla to ze sebe rychlostí blesku a pak se začervenala.
,, Božský jo?“ řekl šibalsky a mrkl na mě.
______________________________________
,, Proč božský?“ zeptal se mě zas s náznakem provokace. On snad nedá pokoj, říkám si v duchu.
,,Nooooo.“ začala jsem. Mám? No ale rychle a nesrozumitelně.
,, No. Ty, tvoje tělo, žádné tričko, prostě ty a tvoje ehm zatracená vůně všude.“ řekla jsem mu a on se na mě podíval s nečitelným výrazem.
,, Cože?“ vykulil lehce svoje očka a pak se zasmál.
,, Ty bez trička, s tou svou zasraně úžasnou vůní... Vražedná kombinace ti povím, ještě k tomu, když si byl namačkaný vedle mě.“ řekla jsem rychle, tentokrát až příliš srozumitelně a on se jen zas šibalsky usmál.
,, Červenáš se.“ poznamenal fakt, který jsem už věděla.
,, Vím.“ zamrmlala jsem.
,, Takže moje tělo a já jsme božský?“ řekl zas a zasmál se.
On nedá pokoj.
,, Ehm ehm jo ehm.“
,, Dobře, beru jako ano.“ řekl stále s lehkým smíchem. Potom si mě víc přitiskl k sobě, objal mě svými pažemi a takhle jsme strávili nějakou chvíli.
_____________________________________
Vzpomínka mi vplula do mé mysli, ihned potom co se mi vybavila, jsem se začala červenat. Mamka si toho samozřejmě všimla, kdo by také ne...
,,Jsi hrozně červená. Co se dělo tak zajímavého?“ řekla to tónem, jako by to byla moje kamarádka a v pohodě se se mnou bavila i o intimních věcech. Musela jsem se i pousmát. Byla šťastnější než s tátou. Byť se mi ta představa vždy moc nelíbila, uznala jsem, že byla víc šťastná s Mikem než s tátou no. Bylo to divné, ale člověk si pomalu zvykl, když ji vidím jaká teď je.
,, Ale.. nic vážného.“ řekla jsem, protože jsem ji tu vážně nehodlala říkat, co bylo a co nebylo.
,, Jak myslíš, ale červenáš se a to už něco málo znamená. Zvlášť u tebe Kate.“ zasmála se lehce mamka při své odpovědi.
,, Ale mami.“ řekla jsem a lehce zas zčervenala. Nakonec jsem radši odešla do svého pokoje, zkontolovat nejen Taru, ale být co nejdál od mamky, radši.
Když jsem vlezla do pokoje, Tara už byla vzhůru a poznala jsem to podle neustlané postele a zaplé sprchy vedle.
Byla jsem lehce unavená, tak jsem si alespoň sedla na postel. Dokoukat film dole, to by byla vražda a hlavní účinkující bych byla já a moje máma. Takže jsem zůstala raději tady. Nakonec jsem na chvilku usnula, probudila mě až Tara, která si sedla na postel. Jen nepatrný pohyb, ale mne to vždycky dokázalo probrat.
Ale kdyby tady byla hlasitá hudba, můj bratr, který by dělal něco hlasitého, prosto by mě tohle nevzbudilo. Jsem v tomhle zvláštní docela.,,Ah, kdopak se nám to probudil?“ řekla hned s úsměvem Tara, těsně vedle mě.
,, Šípková Růženka to nebude Taro.“ řekla jsem a sedla si vedle ní.
,, Tak jaká byla noc Katie? Chci vědět všechno.“ začala Tara. Mě to bylo hned v hloubi mé duše, jasné...
Další kapitola je tu❤
Opožděně, ale je tu.
Další přibližně za týden...
Zase a znovu děkuji za to číslo😍❤
↓
4,58K
↑Děkuji❤
Vaše❤
xxxx
ČTEŠ
Láska na ledě ❤ (Příběh hokejistky)
RomanceKate Ashleyová. Mladá dívka, která měla ve své minulosti problémy... Později se se svou matkou a bratrem odstěhují pryč a tak nechává minulost za sebou. Žije nový život. Jednoho dne se začne díky svému bratrovi zajímat o hokej. Nejde jí to, ale nak...