6.Bölüm/ BÜYÜK UMUTLAR

35 1 0
                                    

 Merhabaa.Ben geldim,tekrardan.Immmm bu bölüm aslında dinlediğim bir parçanın üzerinden konuşarak başlamak istiyorum.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 "Sanki dokunulmazdı çocukken ağlamak.

Alışır her insan alışır zamanla,kırılıp incinmeye.

Çünkü olağan yıkılıp yıkılıp,

yeniden ayağa kalkmak."

 İnsanlar dünyaya bir amaçları için gelir.Bir şeyi başarmak için.Ama bu başarıyı yapabilmemiz için bazı zorlukları aşmamız gerekir.Yıkılırız.Ama yeniden ayağa kalkmalıyız.Çünkü bize bunu öğrettiler.Yeniden ayağa kalkmayı.

 Yazdığım kelimelerin sizin için bir önemi olmalı.Çünkü burada yazılan her bir kelime bir anlam taşır.Arkadaşlar bugün konumuz anladığınız üzere umut.

 Size içimizde var olan ve daima orada kalacak umutlarımızdan bahsetmek istiyorum.Ama şunu bilin,umut kelimesi sadece bir anlam taşımaz.Bir sürü anlam taşır.Umut:yeniden ayağa kalkmayı,istemeyi,yıkılmamayı,güçlü olmayı ifade eder bana.Çünkü ben umut sayesinde yıkılmadım.Hayata karşı her zaman bir umudum oldu.Mutlu olmayı,ağlamamayı,başarmayı umut ettim.Elbetteki bunlar için çabaladım,ama hiçbir zaman içimde o tükenmeyen umudum vardı.BÜYÜK UMUTLAR...

 

Ben bu bölümü yazdım çünkü,dünyadaki insanların nasıl çok çabalayıp bir şeyleri başardığını görmenizi istedim.Sizde yapabilirsiniz.Bana yapamamanız için bir neden söyleyin.İnan,inan ki başarasın.

 

                                                           SİZİ ÇOK SEVİYORUM.KENDİNİZE İYİ BAKIN

Ben,Sen,BİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin