En Fed Mand i Badebukser

45 1 1
                                    


En dag i Badesøen

Solen blænder mig, imens jeg kører på cyklen. Jeg kan se min ven Mogens stå og vinke nede ved cykelstativerne. Mogens eller Mons, som vi også kalder ham. Han brokker sig over, at jeg kommer for sent: "Arrrgh, synes liiiige, at du kommer for sent herovre engang!"

Vi stiller os i billetkøen. Der står en fed mand i badeshorts sammen med sin datter. Mons prikker til hans læg med en pind.

Den overvægtige mand råber: "Jeg er Jimmaaaaaaah og jeg moser dig!2

Så griber han fat i Mons og prøver på at kvæle ham. Der kommer en pumpet Brian til undsætning. Den pumpede mand bokser til den overvægtige mand i badeshorts.

Den tykke mand bliver ført væk af politiet i håndjern.

Vi står ved skranken og bestiller to voksenbilletter. Den tykke, skaldede, uintelligente mand kigger lidt skeptisk over på os. Henne ved indgangen er der en fed, skaldet og uintelligent mand, der sidder fast i døren. Mandens hoved sidder fast imellem stålbarrene. Han har åben mund, og man kan se hans rådne tænder og blodskudte øjne. Han brøler og hamrer på nødknappen mindst 20 gange. Pludselig kommer der to falckreddere, og skærer hans hoved fri.

Vi går ind til bruserne og der står en tyk, skaldet, uintelligent og to meter høj mand. Manden vender sig om for at gå ud af badet. Han glider i en klat sæbe, og banker ansigtet ind i væggen. Den fede mand smadrer væggen sammen med sine håndværker venner.

Inde i badesøen ligger der en fed, skaldet og uintelligent mand på et bord og spiser frysepizza. Den fede mand bliver kvalt i sit eget spyt. Han hoster og hakker. Pludselig kommer der en fed, skaldet og uintelligent mand og "squeezer" Thousand Island dressing ned i munden, på den døende mand.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 02, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

En Dag i BadesøenWhere stories live. Discover now