14. Sun and Moon

321 24 3
                                    

Ik kijk voor me uit terwijl de zin door mijn hoofd blijft galmen.

"En jij bent mijn zonnetje"

Wie zegt dat? En waarom? Wat is er gebeurt? Ik kijk naar Taehyung die de glazen vult met 7up en we maken oogcontact.

"Ik ben jou zonnetje" mompel ik en sta op. Ik heb een soort flashback en zie dat Taehyung me vasthoudt. De wereld is wazig maar ik hoor zijn stem en voel zijn armen om me heen. Maar ik zie 1 ding heel scherp...

De ketting van de halve maan.

Taehyung staat bij het aanrecht en kijkt me aan "Alice?". Ik loop naar hem toe en ik kijk naar zijn ketting "Ik was jou zonnetje, jij had me vast voordat ik wegviel" Taehyung slikt en kijkt naar de vloer "S-sorry dat-"

Ik geef hem een knuffel. Taehyung staat maar stil voor een paar seconden maar slaat dan zijn armen ook om me heen "Alice" "Je hoeft geen sorry te zeggen"

Ik snif even en sluit mijn ogen "Ik herinner me niks meer dan dat moment voordat ik wegviel. Maar ik heb een vraag" zijn hand gaat rustig over mijn rug.

"Hebben wij iets samen?" Taehyung blijft stil, het lijkt een eeuwigheid, maar dan antwoord hij "Ja, ik had besloten jou niks te vertellen" "Waarom" "Ik was bang dat het je pijn zou doen"

Ik kijk op en zie dat hij traanogen heeft "Waarom zou het mij pijn doen?" "Ik was bang dat je mij niet wilde teleurstellen, dat je daarom bij me zou blijven zonder dat je echt van me hield. Of dat je bang was geworden van me omdat we iets hebben" mompelt hij zacht, zijn stem kraakt.

"Taehyung, dat zou jou meer pijn doen" zeg ik en hij schudt zijn hoofd "Ik doe dat voor iemand waar ik het meest van hou". We kijken elkaar aan, die zin die hij zij was de waarheid. Ik hoorde het aan zijn stem.

Taehyung drukt zijn neus tegen die van mij en zo blijven we even staan. "Alice, ik dwing je niet oke? Maar weet dat ik van je hou. Ik zal op je wachten"

Ik knik zacht en kijk naar zijn lippen. De lippen die hij likte toen hij voor me ging dansen. De lippen die een prachtige glimlach vormen, een van de mooiste... in mijn ogen.

Ik ga iets op mijn tenen staan en druk mijn lippen op die van hem. Taehyung zoent me meteen terug, het is voor hem de zoveelste kus met mij maar dit is mijn eerste. Dan realiseer ik me de kleine dingen die hij deed.

Hij zat dichtbij omdat hij dat gewend was. Hij stak zijn hand naar me uit omdat hij mijn hand gewend was in die van hem tijdens het lopen. Hij deed zo gek omdat hij dat altijd bij me kon doen.

We hadden een relatie, dat was de reden. Hoe ver we waren weet ik niet, maar ik weet wel dat hij mijn hart heeft gestolen. Ik denk voor de 2de keer in mijn leven, ook al weet ik de eerste keer niet meer.

I can't see you (deel 2)✔ - BTS DUTCH FFWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu