|47|

722 94 127
                                    

Ε: Τι έμαθε ο Suga;

Εκείνη τη στιγμή, προσπαθούσα να επεξεργαστώ τι έγινε. Βασικά, δεν ήθελα να το πιστέψω.

Είχαμε μείνει ακίνητοι και οι δύο μας στην ίδια στάση γνωρίζοντας ότι η Εϊρά βρισκόταν στη πόρτα του δωματίου και μας έβλεπε.

Μόνο ησυχία επικρατούσε, τίποτα άλλο.

ΕΡ: Θα μείνετε για πολλή ώρα αγκαλιασμένοι;

Είπε σχεδόν γελώντας η Ερμίνα που ήταν μαζί της και εκείνη τη στιγμή ένιωσα τον Namjoon να με βγάζει απότομα από την αγκαλιά του και να με σπρώχνει ελαφρά προς τα πίσω. Η Ερμίνα άρχισε να γελάει ενώ η Εϊρά μας κοιτούσε λες και έβλεπε πρώτη φορά αγόρι να φοράει σουτιέν.

"Ρε εξυπνάκια, ποιο αγόρι θα αγκαλιαζόταν με τον κολλητό του ενώ θα φορούσε σουτιέν;;;"

Ε: Αυτά δεν είναι τα σουτιέν της Ήριας;

Μας ρώτησε η Εϊρά ενώ μας κοιτούσε και τους δύο επίμονα.

Υ: Που ξέρεις εσύ ότι είναι της Ήριας;
Ε: Έχει τύχει να τα δανειστώ.

Μου απάντησε πλέον σίγουρη και το βλέμμα μου έπεσε στο στήθος της. Δεν μπορούσες να πεις στα σίγουρα ότι θα μπορούσε να φορέσει άνετα τα σουτιέν της Ήριας. Εννοώ, το στήθος της Εϊράς φαινόταν πιο μεγάλο απ' ό,τι της Ήριας...

ΓΙΑΤΊ ΤΑ ΣΚΈΦΤΟΜΑΙ ΑΥΤΆ;;;;

Η Εϊρά κούνησε το χέρι της μπροστά στο πρόσωπό μου και με έκανε να βγω από τις σκέψεις μου.

Και να κοιτάξω οπουδήποτε αλλού εκτός από το στήθος της.

Ε: Γιατί ο Namjoon φοράει το σουτιέν της Ήριας;
ΕΡ: Τι κάνατε εδώ μέσα με όλα αυτά τα σουτιέν;
Y: Εεε... να... εμείς...

"Εϊρά!!!!"

Ακούστηκε η φωνή της Ήριας από τον διάδρομο και κατευθείαν κοιτάχτηκα με τον Namjoon.

Υ: Γρήγορα, μάζεψέ τα!!!

Του είπα γρήγορα καθώς προσπαθούσα να βρω μέρη για να κρύψουμε τα σουτιέν.

RM: Που να τα βάλω;;;
Υ: Θα σου 'λεγα τώρα που!
RM: Πες ρε!! Θα έρθει και θα τα δει όλα εδώ σκορπισμένα!!
Υ: Κάτω από το κρεβάτι!!!

Πήραμε μερικά που βρίσκονταν πάνω στο κρεβάτι και τα βάλαμε από κάτω. Ο Namjoon φορούσε ακόμα το σουτιέν που προσπαθούσα πριν να ξεκουμπώσω και πήγα να του πω να το βγάλει αλλά εκείνη τη στιγμή έκανε να φύγει από το δωμάτιο.

Έρωτας με την πρώτη πάσα || myg√Donde viven las historias. Descúbrelo ahora