Κεφάλαιο 14ο

129 14 9
                                    

"Εάν δεν κάνω λάθος η Nancy."

"Η Nancy; Η Nancy η φίλη μας;" με ρωτάει η Sarah.

"Ναι. Η Nancy Scale. Ξέρεις κάποια άλλη Nancy;"

"Είσαι σίγουρη;" ρωτάει ο Brian.

"Όχι και εύχομαι να κάνω λάθος."

"Πώς θα το επιβεβαιώσουμε;" 

"Ο μόνος τρόπος για να μάθουμε είναι να την ρωτήσουμε."

"Είναι μια απαίσια ιδέα." λέει η Sarah.

"Το ξέρω. Αλλά και η μοναδική μας." 

"Εάν όντως είναι δεν πρέπει να πας μόνη σου. Έχω έναν φίλο να σε συνοδεύσει." 

"Γιατί δεν έρχεσαι εσύ;" ρωτάω τον Brian.

"Και την Sarah θα την αφήσουμε μόνη της εδώ;"

"Δεν χρειάζομαι babysitter Brian." 

"Οι γονείς μας είναι μέσα. Και να πάθεις πάλι καμία κρίση πανικού θα πάρουν τους γονείς σου τηλέφωνο και θα εκτεθείς σε ανθρώπους. Χωρίς παρεξήγηση αλλά δεν ξέρεις ακόμα να το ελέγχεις. Μπορεί να βάλει σε κίνδυνο την ζωή σου."

Η Sarah αρχίζει να νευριάζει. Ένα πράγμα που έμαθα από αυτό το κορίτσι τόσα χρόνια είναι όταν νευριάζει τα μάτια της γυαλίζουν επικίνδυνα και τα μάγουλα της παίρνουν ένα απαλό ροζ χρώμα. Ποτέ δεν της άρεσε να της λένε ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι.

"Και από τότε ενδιαφέρεσαι εσύ για την ζωή μου;" τον προκαλεί.

"Θα μπορούσα να σε είχα αφήσει στο δάσος εκείνη την ημέρα με την ιδέα ότι ήταν ήδη αργά και ήσουν νεκρή. Όμως δεν το έκανα γιατί νοιάζομαι για εσένα και αυτό είναι το ευχαριστώ σου. Άλλη μια δόση εγωισμού." ξεσπάει ο Brian και μια βαριά αμήχανη σιωπή πέφτει στο δωμάτιο.

Μένουν να κοιτιούνται αμήχανοι. Εγώ ακόμα πιο αμήχανη προσπαθώ να αλλάξω επανέλθω στο θέμα μας.

"Δεν θα έρθει κανείς από τους δυο σας. Θα μείνετε εδώ να το λύσετε. Ωστόσο πάρε τον φίλο σου να έρθει από εδώ."

Χωρίς να πει λέξη βγάζει το κινητό του και παίρνει τηλέφωνο. Αφού του εξηγεί πώς έχει η περίπτωση δέχεται πρόθυμα να με συνοδεύσει. Μου τη σπάει όταν γίνεται υπερπροστατευτικός.

"Σε λίγο θα είναι εδώ." λέει και βγαίνει έξω από το δωμάτιο.

Ύστερα από λίγη ώρα χτυπάει το κουδούνι και ο Brian ανοίγει την πόρτα. Μέσα μπαίνει ένα μελαχρινό αγόρι με γαλανά μάτια. Αφού χαιρετάει πρώτα τον Brian έρχεται προς εμένα.

My guardian demonNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ