"Bu kadar mı nefret ediyorsun benden baba ,beni para karşılığında satacak kadar mı? Ben senin kızınım kızın.
"Kes sesini zaten bir işe yaradığın yok eşyalarını da topla gelirler şimdi"
"Senden nefret ediyorum"diyip odama koştum.Bir baba öz kızını nasıl satabilir hemde mafyaya.Babamın içki borçları biriktiği için artık içki satmıyorlardı babamda içki içmediği günlerde sinirlenip beni dövüyordu.Bir gün elinde içki dolusu poşetlerle gelmişti nedeniyse mafyadan borç para almasıydı o parayı da ödemediği ve ödeyemeyceği için para yerine beni verdi pislik herif.
Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım aynaya baktığımda çaresizliğim gözlerimden okunuyordu keşke annem olsaydı yanımda diye geçirdim içimden asla izin vermezdi beni satmasına ama öldü işte ben on yaşındayken babamın işkencelerine dayanamamış ve intihar etmiş.
Annemde ardında bıraktığı beni düşünmedi , zaten beni kim düşünüyorki .Yeniden odama geçip kendimi yatağıma attım ve düşünmeye başladım acaba o mafya bozuntusu bana ne yapacaktı babam gibi dövermiydi yoksa daha farklı işkencelermi uygulardı üstümde ne işine yarıyacam ki ben onun neden beni satın aldı.
Birden kapı hızlıca açıldı ve içeri babam denen herif girdi
"Kalk hadi senden kurtulma vakti geldi "
"Ne olur bırakma beni gerekirse ben çalışır öderim borcunu ama o borcu kızını satarak ödeme baba."
"Çok konuşma hadi çık dışarı adamları seni bekliyor" diyerek kolumdan çekiştirmeye başladı dış kapıyı açarak beni adamların önüne fırlatı. Adamlar beni kaldırıp arabaya bindirmeye çalışırken ben ağlayarak beni bırakmaları için yalvarıyordum . Ama hiçbir işe yaramıyordu arabaya bindirdiklerinde iki adam ön koltukta biri benim yanımda oturuyordu ben kurtulmak için çırpınırken araba çoktan yola çıkmıştı.
"Lütfen bırakın beni bakın ne isterseniz yaparım yeter ki bırakın."Diyerek kapıyı zorlamaya çalıştım ama kilitliydi yanımda oturan adam ellerimi tuttu ve
"Rahat dur "diye bağırdı
Ellerimi tutan elini ısırdım ve o an yanağımda hissettiğim acıyla kendimi karanlığa bıraktım
******************
Gözlerimi açtığımda her tarafın siyah olduğu bir odadaydimSırtımı yatak başlığına dayadığım anda beni izleyen bir çift siyah gözle karşılaştım o kadar korkunç bakıyordu ki üstümdeki çarşafı biraz daha kendime çektim.
Ayağa kalkıp yanıma geldi ve yatağa oturdu"Kimsin sen"
"Yiğit Güçlü yani Sahibin.."_______________________________
Merhaba bu benim ilk hikayem iki üç günde bir bölüm atıcam sizden tek isteğim bu hikayemde bana destek çıkmanız ilk bölümler olduğu için biraz kısa oldu ama her bölümde daha çok uzatmaya çalışıcam . Her türlü eleştiriye açığım eğer eksik veya yanlış birşey görürseniz bana söyleyebilirsiniz bu beni kırmaz aksine sevindirir. Şimdiden okuyan ve vote veren herkese çoooook teşekkür ediyorum.♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA'NIN ESİRİ
Teen Fiction"Çok güzel kokuyorsun" "Ne" "Çok güzelsin cenneti anımsatıyorsun" "Beni para karşılığı satın aldın sen" "Çünkü seni çok seviyorum" "Ben seni sevmiyorum" "Sen benim karanlık kalbimi aydınlatan tek varlıksın ve benim bu varlığı bırakmaya niyetim yok ç...