Gerçek Hayat

180 3 0
                                    

Merhaba ,

Ben Berfin. Biliyorum ki birçogunuz beni tanimiyor. O yüzden kendimi taniyotiyorum.

Ben kahverengi saçli kahverengi gözlü ( Biliyorum çok bulunan bir renk )  bir kizim. En yakin arkadaslarim ise BURCU ve ÇAGLA.

Su an fen ödevimiz var. Ama yapmiyoruz. Nede güzel! Saate bakiyim. Himm, saat tam 8.27.Alarm 9'a kurulu. Daha vaktim var. Ben banyoya giriyorum. Az sonra çikarim. Bay!

***** BANYODAN SONRA *****

Oww! Su çok soguktu. Hava da çok sicak! Saate bakmaliyim. 8.52 . Bu okulda ilk günümüz ve geç kalmamak için ikide bir saate bakiyorum neyse kitap okusam mi? Çagla'nin sözünden sonra okuyasim gelmio ki! O diyor ki,

Kitap okuma kurt derlermis,

Ders çalisma inek derlermis.

Evet ama bunlar Burcu ve benim en sevdigim seyler... zirrr! zirrrr!zirrrrrrr! Allah! Bismillahirrahmanirrahim.Bu ne la? Saat 9! Ay alarm çaliomus.

"Çagla,Burcu kalkin la uyku hayvanlari"

Aslinda bu kadar sert degilimdir. Çagla gene alarmin sesini degistirmis. Beni böyle göremezsiniz. Ama onlara böyle aqa. Kalktik giyindik. Özel okul oldugundan biz bu kiyafetler içinde eski televizyonlar gibi göründük.Sadece siyah ve beyaz.

********* TANISMA ********

Okula giricem,giriyorum,girdim. Oh be! Kaç gündür bubu bekledim ben! Aaa! Bir çocukla çarpistim. Kitaplarimi yere düsürdü. Toplamama yardim etti ve özür diledi."Neyse" dedim. Tam gidiyordum ki" Ben Ata "dedi. Arkami döndüm. "Bende Berfin"

********* Ata mi? *********

Burcu ve Çagla'yi kantinde gördüm.Yanlarina gittim. "Az önce Ata diye bir çocukla tanistim" dedim.Ikisi de agzi acikti."A... A... Ata mi?"

******* Ne oluyordu? *******

Kolidorda olanlari düsünüyordum.Benden birsey mi sakliyorlardi.Ve gene "Ata" Onu Burcu ile konusurken gördüm. Ata çok sinirli ,Burcu endiseliydi. Yanlarina gittim. Ata kaçti. Tam Burcu'ya soracaktim ki o da kayboldu.

********** Olanlar **********

Çagla yanima geldi. Çagla ile Burcu çok iyi arkadastilar. Bazen Burcu'nun Çagla'yi benden fazla sevmesine inaniyordum.Çagla'ya sordum. Çünkü Çagla yalan söyleyemezdi. En azindan ben öyle biliyordum. Çagla gerçegi biliyordu. Çünkü boncuk boncuk terliyordu.( Bu demek oluyor ki yalan söylemeye çalisip söyleyemiyordu) " Söyleyemem" dedi. "Tamam" dedim. "Madem çok merak ettin söylüyorum." Tamam anlaminda basini salladim.

"Burcu"dedi."Ee nolmus Burcuya" dedim merakli gözlerle.Nefesini  tuttu bir nefeste söyledi." Burcu Ata ile çikiyor" dedi. Söyledigi anda  gözüm doldu aglamaya hazirdim.

Kolidorda sinifa dogru kostum.Ben o hayvana mi asik oldum? Ahh hadi ama... LANET OLSUN!

******** Küçük Hesap ********

Eve geldim. Benim gibi Burcu da agliyordu. kafami omzuna yasladim.Sadece " Ata ile noldu?"

diyebildim. Çiktilarini ama Ata'nin ondan "baska bir kizi sevmesi" nedeniyle ayrildigini söyledi. Ve benim neden agladigimi sordugunda cevabim suydu.

"Ilk görüste aska inanir misin? Eger inaniyorsan iste o benim kalbimi caldi."

Gerçek HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin