1

55.1K 1.6K 84
                                    

Zawgyi>>>

"ဟင့္အင္း ဟင့္အင္း Yeol မသြားခ်င္ဘူး Appa"

"မရဘူး Yeollie...သားသြားမွကိုရမယ္"

"Appa....Omma Appa ကိုေျပာေပးပါဦး Yeol မသြားခ်င္ဘူး Yeol ဒီမွာပဲေနလို႔မရဘူးလားဟင္?"

Yeol ဘယ္လိုပဲမ်က္နွာငယ္ေလးနဲ႔ေတာင္းပန္ပါေစ Appa နဲ႔ Omma ကေျပာလို႔မရ...

"တျခားလူေတြလဲရွိတာပဲ Yeol ကိုမွဘာလို႔..."

ေျပာရင္းမ်က္ရည္ေတြဝဲလာေတာ့ Omma က Yeol ကိုဖက္ကာငိုသည္...Yeol လဲ Omma ရင္ခြင္ထဲတိုးဝင္ရင္း ငိုရိွုက္မိတယ္...

"Yeol မသြားလို့မရဘူးလားဟင္?Appa ..
Omma နဲ႔ မခြဲခ်င္ဘူး"

"သားကိုမရရင္ သူက အားလံုးကိုသတ္ပစ္မယ္တဲ့"

"သူကသားအေပၚေကာင္းမွာပါ...Yeol ကလိမၼာတယ္္မလား?Omma စကားကိုနားေထာင္မယ္မလား?"

ေမွ်ာ္လင့္တျကီးမ်က္ရည္ေတြျကားက ေမးလာတဲ့ Omma ေျကာင့္ စကားနားေထာင္လြန္းတဲ့
Yeol နွုတ္ခမ္းကိုတင္းတင္းစိကာေခါင္းကိုသာျငိမ့္ျပမိတယ္...

"Yeollie ကအရမ္းလိမၼာတယ္"

Omma အျပံဳးတုျဖင့္ေျပာသည္ကို Yeol ဆက္နားမေထာင္ေတာ့ပဲ အခန္းထဲဝင္ကာငိုေျကြးမိတယ္...

Yeol ကသာမာန္တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားေလးပါ... အခုမွ ၁၇ နွစ္ေက်ာ္ပဲရွိေသးတာေျကာင့္ ဘဝကိုလြတ္လြတ္လပ္လပ္ျဖတ္သန္းခ်င္မိတာမွားလား??

ဒီေန႔ Yeol ဘဝမွာတစ္ခါမွေတာင္မျကားဖူးတဲ့ စကားအခ်ိဳ့ကို Appa နဲ႔ Omma ကဖြင့္ေျပာလာတယ္... Yeol ရဲ့မ်ိဳးရိုးအသက္ဆက္ရွင္ဖို႔ Yeol မွာတာဝန္ရွိတယ္တဲ့ေလ...

Omma ဘာေတြေျပာေနမွန္း Yeol တကယ္မသိပါ... အဲ့မ်ိဳးဆက္တစ္ခုလံုးအတြက္ Yeol က ဘယ္ကမွန္းမသိတဲ့သူဆီမွာအဆက္သခံရမယ္...ျပီးရင္ Yeol တစ္သက္လံုး အရာအားလံုးကိုသူ႔ဆီမွာပဲအပ္နံွရမယ္တဲ့...

ျပီးေတာ့လဲ...ေယာက်ာ္ေလးတစ္ေယာက္ျဖစ္ပါလ်က္နဲ႔ သူ႔ရဲ့ sex slave တဲ့ေလ...

ဘာေတြလဲဆိုေတာ့ Yeol ကိုယ္တိုင္လဲမသိပါဘူး...ဒါေပမဲ့ Yeol အဲ့လူဆီမသြားခ်င္ဘူး...
ထိုသူကလဲ Yeol တို႔မ်ိဳးရိုးမွာလူေတြအမ်ားျကီးရွိတဲ့အထဲကမွ Yeol ကိုပဲလိုခ်င္သည္တဲ့ေလ...

ညႇိဳ႕Место, где живут истории. Откройте их для себя