Selin
Ben Selin. 21 yaşımdayım. Güney Kore'de 2 yıldır yaşıyorum. Üniversite son sınıf öğrencisiyim. Güney Kore'ye gitmek bana iyi geldi. Lisedeki aşkım yüzünden hepsi. İsmi Savaştı. Onun yüzünden çok acı çekmiştim ama gerçekten aşık bir insanın sevdiğine acı çektirmeyeceğiyle ilgili birçok kez dersimi almış bulunmaktayım. Arkadaşlarımla beraber yaşıyorum. Hepimiz okuyup çalışıyoruz. İsimleri Ezgi, Beren, Azra ve Naz. Canım kankalarım benim. 4'düde üniversite 3. Sınıflar. Ben aralarından en büyüyüm. Ezgi sarışın, mavi gözlü ve beyaz tenli. Beren ise siyah saçlı, esmer tenli ve uzun boylu. Azra beyaz tenli, orta boylarda,siyah saçları var. Naz ise bizden bir tık kısa boylu, esmer tenli, kahverengi saçlıdır. Ben ise kaküllü kısa saçlı olan, boyum orta, beyaz tenli ve büyük bal renginde gözlere sahibim. Kendimi güzel bulmasamda güzel kızlarız.
- Selin
- Efendim Ezgi.
- Saç kurutma makinesi nerede?
- Bekle getiriyorum.
Sonra Ezgi'ye ne kadar anlatamasamda banyonun çekmecesinde olduğunu söylüyorum.
- Kızlar Bts'in bugünkü konserine gidelim mi?
(Aynanda) NE?!??
- Unutunuz mu? Bugün konser günü olduğunu?
- Ben gelecek hafta sanıyordum.
- Hayır Naz. Bugündü o.
- O zaman hazırlanıp hemen çıkalım.
Hazırlandık ve konsere gittik. Yarın da fan buluşması vardı. Ona da gideceğiz. Hepimiz en tarz kıyafetlerimizi giyip hemen çıktık. Konser akşam saat 9'da başlayacaktı. Benim ve Ezgi'nin biansı Jungkook. Çok yakışıklı ama ya. Konsere gittik. Kimse yoktu daha. İlk biz gelmiştik. Biletleri alıp hemen en ön sıraya geçtik.
Ezgi
En ön sıraya geçtiğimiz için heyecanlanmıştık. Konser 2 saat sonra başlayacaktı. Erken gelmekte iyi yapmışız. Azra olmasaydı buraya gelemeyecektik. Helal kıza.
- Helal sana kanka.
- Önemli değil.
2 saat hiç geçmeyecek sanmıştık. Hemen konser başlamıştı. Konser çok eğlenceli geçiyordu.
Azra sonra Selin'in omuzunu dürttü dedi ki;
- Selin oradaki Jackson değil mi?
- Harbiden o?!!!
Selin çıldırıp kriz geçiriyordu. Azra'da Beren'e BamBam'ı gösteriyordu. Gördüğü an kriz geçirdi. Selin dayanamadan tuvalette gitti.
....
Tuvaletten çıktıktan sonra karşısında Jackson Wang'i buldu. Birbirleriyle göz teması kurdular. Hiçbirşey anlamadan hemen uzaklaştı. Yüzü hemen kızardı. Konserden sonra bizden önce eve gitti.Jackson
O kız gerçekten ilgimi çekmişti. Benimle ilgilenmedi. Bu daha ilgi çekici. O kızın bal rengi gözlerinin içinde kayboldum. O masumluğuyla beni etkiledi. Ama garip biri gibi geldi. Hoşuma gitti. Garip kızları severim. Bambam'a hep o güzel ve masum kızdan bahsedip duruyorum. Artık o da bundan bıktı. En sonunda Mark hyung'a söyledim.
- Sen gerçekten tanımadığın bir kız aşık mı oldun? Çok garipsin.
- Biliyorum.
Sonra kızın fotoğrafını gösterdim. Mark hyung:
- Vay anasını! Kız çok güzel.
- Evet öyle hyung.
- Aşık olunmayacak gibi değil.
- Hyung katil edeceksin sen beni.
- Şaka da yapılmıyor sana.
Sonra da diğer grup üyelerine söyledim. Yungyeom'a fotoğrafı gösterdiğimde ekranı yalayacak gibi baktı.
- Hey maknae! O kızdan uzak duracaksın. Yoksa kimse seni elimden alamaz.
- Öf hyung ya!
- Öf deme yengene göz koyma. Ha şöyle adam ol bakim.
Yungyeom zaten her güzel kıza göz koyuyor. Gidipte Selin'e koymayacak. Tekrar koyarsa kimse elimden alamaz. Bambam'a en azından kızı gösterdiğimde güzel kız deyip geçiyor. Mark'ta az değil yani.Selin
Akşam biz kızlarla kendimizce parti vereceğiz. Azra Mark'ı göremediği için üzgündü. Bende biricik kankama moral vermek adına bu partiyi yapalım dedim. İnstagram hesabımdan parti yapacağımızı yazıp adresi ile birlikte biz kızlarla beraber çekildiğimiz bir fotoğrafı koydum. Çok beğenildi. Hatta gelecek varsa gelsin diye yazdım.Bambam
İnstagram hesabımda geziniyordum. O kızın hesabını da bulup paylaştığı fotoğrafa baktım. Partiye gelecek varsa gelsin diye yazıp adresini de yazmış. Bu kız gerçekten çılgının ta kendisi. Bunu Jackson hyung'a gösteriyim mi? Hiç bilmiyorum. Eğer onun hesabını bulduğumu söylersem dayak yiyecektim eğer söylemeyipte saklarsam döver beni. En iyisi söylemek.
- Jackson hyung!!!!!
- Ne var? Ne diye bağırıyorsun?
- Seninki bu akşam parti verecekmiş ve adresini de paylaştığı fotoğrafa yazmış.
- İşte benim kızım yehet.
- Kendisi aşırı çılgınmış. Lele Ponse gibi hareketleri var.
- Tam istediğim kız bu işte.
Sonra adresi bir kağıtta yazıp saat akşam 7'de olacak partiye Jackson ısrar ediyordu.Hyunglara da söyledi. Jackson hyung:
- Onlar sırf kız var diye geliyor ya hu. Bu kadar kız meraklılarını bir arada görmedim hiç.
Son
Naber çingullarım. Bu benim ilk kitabım. Yani bu hesaptaki ilk kitabım. İnşallah beğenirsiniz. Yorum yazın mutlaka.
Son olarak okurken coşun diye koydum. Hyuna ve iki yakışıklıyla coşun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Ukala~ Jackson Wang
Fanfiction-Sen kendini çok zeki mi sanıyorsun!?!? -Ama bence sen bir ukalasın ve bu benim canımı sıkıyor. Canıma tak ettin Jackson Wang! Sonra Jackson Selin'e yaklaşır ve dudaklarına yapışır. Selin neye uğradığını şaşırdı. Sonra Selin oradan hemen uzaklaştı...