Capitolul I - ?

12 0 0
                                    

Eram acasa cand am primit un mesaj,era de la Spencer:

Spencer : "Ne-am despartit.."

Eu: "De ce? Ce s-a inamplat?"

Spencer: "S-a despartit de mine,nu intelegi?"

Eu: "Vai Spance...imi pare rau."

Spance: "Mda...stii eu chiar l-am iubit pe el...am pus mult suflet in aceasta relatie ca sa ce? Sa ma lase pur si simplu pentru ca l-am lovit? Poate ai avut dreptate cu zodiacul...poate am fost eu prea stresanta...nu stiu ce sa fac..."

Eu: "Lasa-l,da-l drq,oricum nu te merita. Ai sa vezi ca o sa-i para rau dar va fi prea tarziu."

Spance: "Ce sa-i para rau? Tu te auzi? E Izrael...nu-i pasa,e fuckboy...asa face cu toate..."

Eu: "Atunci de ce plm ai mai vrut sa fii cu el?"

Spancer: "Am crezut ca va fi altfel..."

Eu: "Vrei sa vorbesc cu el?"

Spancer: "Frate faci ce vrei,oricum degeaba."

Eu: "Mbn"

Vestea asta mi-a dat toate peste cap. De la o vreme ma tot gandesc la Israel,iar acum ca e singur ma simt asa...nu stiu. Nu se poate sa ma indragostesc de el,nu vreau sa sufar din nou,oricum n-as putea fi cu el nici daca el ar vrea asta asta. Spancer este prietena mea,iar Jake,fostul meu este cel mai bun prieten al sau.

De curiozitate am cautat pe net sa vad ce zice zodiacul,caci de fiecare data m-a ajutat. Am cautat compatibilitate Capricorn si Fecioara iar acesta zicea ca este o realie de zile mari,deoarece amandoi suntem semne de pamant si nu prea sunt lucruri care sa ne stea in cale,amandoi fiind realisti,cautand ceva stabil.

GHEATA TAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum