Kendi kendime "tamam senden beni korumamı mı istedim sanki" dedim ve gözlerimin dolmasıyla daha hızlı yürüdüm.
BEEK'İN AĞIZINDAN
Cansu bana cok kızmıştı. O cok değişik bir kızdı. Yani kafamı cok karıştırıyodu hem iyi anlaşıyorduk hem de bazen hic anlaşamıyorduk. Anlamıyorum ben bu kızları. Berkay'ı arayıp "lan oğlum sinirlerim bozuldu gel de konuşalım" dedim, o ise "tamam geliyorum sen bana konum at" dedi "tamam" deyip telefonu kapattım. Bir banka oturup Cansu'yu düşünmeye başladım. Onunla ne yapıcaktım ki şimdi, aniden telefonuma gelen mesaja baktım
Gönderen Berkay:
"Gelemiyorum, kusura bakma barda işlerim arttı. Üzgünüm"
Gönderilen Berkay:
"Tamam, ya zaten önemli değildi. Sen işlerini hallet bir an önce, ama akşama mutlaka çıkıyoruz demi? "
Gönderen Berkay:
"Tabi oğlum ben ne yaparım sensiz"
Telefonu cebime koydum ve banktan kalktım. Yürürken kafama güneş geldiği icin terlemiştim ve bir ağıc bulup oraya oturdum. Cebimden telefonu tam cıkarcakken ağıcın arkasından ağlama sesi duydum, arkama baktığımda da Cansu'yu ağlarken gördüm. Elinde de bir fotoğraf tutuyodu. Fotoğrafta gördüğüm kadar bir köpek resmi vardı.
Cansu'nun köpeği
Onun yanına oturdum ve "neden ağlıyosun" diye sordum o da "sana ne, niye karışıyosun, hani seni ilgilendirmiyodum" diye söylediğinde kaşlarımı kaldırıp indirdim ve "evet" dedim. Ama bunu düşünmüyordum aslında. Gözyaşlarını silip "Sen nekadar dengesiz bir insan sın yaa" diye bağırdı. Ona bakıp "He he öyleyimdir zaten" dedim. "Hem ağlama artık nolur" dedim, o da bana bakıp gözyaşlarını sildi ve hafif tebessüm etti. Ve aniden bana saeıldığında ben de ona sarıldım. Bir anda "Özür dilerim sana sarılmamalıydım" dedi. Ben ise "hadi kalk gidelim artık" dediğimde gülümsedi ve ayağa kalktık.
•
CANSU'NUN AĞIZINDAN
Hotele geldik, asansöre bindik ve Berk "Benim iş görüşmem var akşama senin de gelmeni istiyorum " dedi ve ben de "Neden" diye sordum. O da "İstiyorum cunku ben...ben" onun cümlesini bitirmeden kabul ettim. Zaten ne yapıcaktım, tüm akşam yalnızdım. Odaya girdik ve ben "Berk ben banyoya gircem" dedim o da "tamam, sen gir ben senden sonra girerim" dedi.
•
Cansu'nun kıyafeti ⬆⬆⬆
Berk "Yuhhh bununla mı cıkıcaksın adamın önüne" diye bağırdı "Kızım senin biraz daha uzun eteklerin yok mu ya çiplak gezmene gerek yok..yok anlamıyorum. Zaten güzelsin, gerek yok çiplak gezmene". Ona bakıp güldüm ve makyaj masasına oturdum ve yarım saat sonra makyajım hazırdı. O sırada Berk ğiyinmişti, saçlarına jel koymuştu ve yatağa yatmış telefonunla uğraşıyodu. "Berk ben hazırım, hadi çıkalım" diye bağırdığımda sandalye'den kalktım ve odadan çıktık. Asansöre bindik ve Berk "Bak beni dinlemedin yine başını belaya sokacaksın " dedi haklıydı da, böyle kısa giyilmezdi, ama yapılcak hicbir şey yoktu asansör durduğu anda Berk'e bakıp, yapmacık bir şekilde gülümsedim.
•
Restorana girir girmez yanımıza bir servitör gibi birşey geldi ve bizi masamıza doğru götürdü. Beş dakika sonra yanımıza bir adam geçip "Merhabalar ben Yusuf Karataş" dedi ben de yerimden kalktım ve elimi uzatırken Berk elimi itti ve Yusuf beyle ellerini sıktılar. Berk "Hoşgeldiniz Yusuf bey " dedi Yusuf "Hoşbuldum Berk, napıyosunuz, bu hanfendi kim" diye sorduğunda Berk bana bakı sonra da bakışlarını Yusuf beye cevirip "Seni ilgilendirmez Yusuf" dedi. Yarım saat sonra Berk'in iş görüşmesi gibi şeyi bitmişti ve benim canım cok sıkılmıştı, bir anda kolumdan biri tuttu ve beni tuvalete sürükledi, beni tuvalete götüren kişiye bakınca Berk olduğunu gördüm. "Niye getirdin beni buraya" diye bağırdığımda Berk "Ne diye tanımadığın adama bakıyosun uzun uzun" sesini yükselterek bağırdı. "Bakmadım ben ona, asıl sen bana bakıyodun tum gece " diye bağırdığımda arkamdan o da "Ona aşık sın değil mi " dediğinde Berk'e tokat attarak "sen dengesizim teki sin Berk, dengesizim teki sin " dedim ve tuvaletten cıktım.
•
Pijamalarımı giyip yatağa yatağa yattığımda aniden biri beni aradı ve actım "Nerdeysen cabuk gel nolur ben Berk'in arkadaşıyım hani yemekteydik Berk cok kötü bir halde araba çarptı ve biz hastanedeyiz yani Berk'e çarptı.... CABUK GELLL" diye bağırdığında ayağa kalktım ayakkabılarımı giyidim ve pijamalarımı takmayarak hotelden oylece cıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liseli Bir Kız
Novela JuvenilHikaye şu anda düzenleniyor. Kesilmeler ve yazı hatalarım çok var. Lütfen çoğunu görmezden gelin. En kısa zamanda size tamamlanmış bir şekilde hikayemi sunacağım. Sizleri seviyorum🖤