22

1.3K 92 16
                                    


"Teşekkürler BUDDY!! Yeni ders döneminde hepinize başarılar!"

"Hoşçakalın!"

"Dikkatli gidin!"

Hepimiz son kez el salladık ve kulaklıklarımızı çıkararak sahne arkasına ilerledik.

Bir lise de,yeni dönemin açılışını yapmıştık. Tanrım o dönemler ne kadar da eğlenceliydi...

Yorgunluktan hepimiz kendimizi sahne arkasında ki koltuklara attık.

"İyi işti kızlar."

Sowon unnie gülümseyerek hepimize seslenince,bizde sadece gülümseyerek cevap vermiştik. İnanın konuşacak halimiz bile kalmamıştı.

Telefonum titrediğini hissettiğim de yan tarafımda duran telefona uzandım ve gelen mesajı okudum.

MyTae

İşin bitti mi?

Hafifçe gülümsedim ve yattığım yerden kalkıp oturmaya başladım.

Bitti de.... Neden sordun?

Gözlerimi bir süre üyelerin üzerinde gezdirdim. Hepsi yorgunluklarını unutmuş,ne yesek diye düşünüyorlardı. Telefonumun tekrar titrediğini hissedince bakışlarımı telefonuma çevirdim.

MyTae

Bir şeyler yaparız diye düşünmüştüm. Fakat daha sonradan aklıma yorgun olabileceğin geldi. Ben de bir şeyler yapma işini sonraya ertelemeye karar verdim. Her ne kadar özlemiş olsam da...

Tanrım... Bu çocuk... İyi ki sana sahibim Tae. İyi ki...

Hızla gülümseyerek cevap yazmaya başladım.

Peki... Benim düşünceli sevgilim. Söz veriyorum daha sonrasında telafi edeceğim. Seni çok seviyorum Tae.

Çok fazla zaman geçmemişti ki hemen cevap geldi.

MyTae

Benim kadar çok seviyor olmazsın. Ve ayrıca sözünü tut küçük hanım. Şimdi biraz dinlen bakalım.

Telefonu kapattım ve eski yerine koydum. Daha sonra bakışlarımı kızlara çevirip gülümseyerek konuştum.

"Evet kızlar! Ne yiyoruz?"

Bitirmeyeceğim işte.... Banane banane.... Gerçekten tekrar bu kitaba yazmak çok güzellll.... Lütfen bolca bolca bolca bolca yorum yapın....

Asıl konuya gelecek olursak.... Arkadaşlar bu kitap... Yani sadece bu kitap.... 20K OLMUŞ!!!!!

Ya sizi ısırırım.... Sizi sevgi yumağı yaparım.... Ya sizi gerçekten çok seviyorum... Tamam tamam duygulanmayacağımmmmmm.....

Umarım bu kitap sizinle birlikte daha çok yükselir arkadaşlar.. Gerçekten hepinize çok teşekkür ederim.

Lütfen yorumlarınızı benden esirgemeyin... Ve diğer kitaplarıma da göz atmayı unutmayın. Seviliyorsunuz gençler.....

WE DON'T TALK ANYMORE ~KTH-JYN~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin