1.3

642 35 29
                                    

Çok gerizekalısınız Burak Bey , bunu neye borçlusunuz ?

'Tröp döyöröm tödö gözölmöş'

" Trip atmadım ben "

" Trip atmadın sen , ben ne yedim o zaman az önce ? "

"Zıkkımın kökü " xhnzvznz he zıkkımın işte kökü Çok komiksiniz Öykü Hanım bunu neye borçlusunuz ?

Ders zili çalarken Burak ;
" Ben koca bir yıl senin yanında işkence mi çekeceğim " dedi . He valla xnmz.. asıl ben işkence çekeceğim !

Ders boştu . Etrafa bakındım bir grup tayfa domeç oynuyordu . Lan ne ara o kadar tanıştınızda o kadar samimileştinizde o kadar gerizekalılaştınız ? Domeç ne lan !?
9. Sınıfa geldik hâlâ domeç anasını satayım sonra Türkiye niye geli.. cnxbz tamam tamam sustum

Ben çizim defterimi çıkarırken istemeden göz ucuyla Burak'a baktım .

Test çözüyordu , bu çocuk harbi bağımlı inek lan tamam ben de az inek değilim de bu kadar otlamıyorum ki .. hxn.. random olmadı , o kadar iğrençti ki . Hadi kusma time fksnzjm

Farkettim ki göz ucuyla dedim de iki dakikadır bakıyorum çoçuğa ..

O da bana baktığında göz göze gelmiştik . Sonra da önümdeki çizim defterime baktı .

"Duygusuz insanlar ne zamandan beri sanat yapabiliyor " dedi . Dedi ve kalbime bir hançer geçirdi .

"Duygusuz ?
Ben duygusuz muyum "

"Değil misin ? " Dediğinde gerçekten 'madıfakı' diyesim gelmişti . Ben gerçekten iyi anlaştığımızı , birbirimizi iyi anladığımızı sanmıştım oysa ..

"Tamam tamam şaka yapıyorum " dedi gülerek . Gülmesini ona ben söylemştim ama şu anda hiç te hoşuma gitmiyordu

"Böyle şaka olmaz " dedim sinirlendiğimi belli ederek ."Buna şaka denmez ... "

"Affedersin komik olacağını düşünmüştüm " dedi mahcup bir ses tonuyla . Olmadı ama !

"Sorun değil " dedim , SORUN

"Ohh rahatladım " dedi . Cidden rahatlamışa benziyordu .

"Bu arada iyi çiziyorsun " dediğinde gülümsedim .

Ben çizim defterimde bir şeyler karalarken o test çözüyordu .

"Bir şeyler eksik ... " Diye söylendim kendi kendime .

"Ne ? "

"Bir şeyler eksik .. " diye tekrarladığımda bana döndü ve kağıda baktı . Boş kısma bir şey çiziyordu , ve bayağı da iyi çiziyordu .. Ve BAYAĞI da iyi çiziyordu .

"Oha " dedim istemsizce. "Benden bir farkın yokmuş ki !? "

"Yoktur ."

" ? "

"Yani yokmuş .. demekki ."

'Çaktırmayın benden güzel çizecek az kalsa . '

"Gıcık ! " Dedim yine istemsizce .

"Gıcık mı ? "

"Hiç belli etmedin .. "

"Neyi ? "

"Neyi olacak iyi çizdiğini ! "

"Kağıt kalem getirin oturun izleyin mi deseydim ? " Dedi gülerek . Haae gül gül iyice alıştın .

Sanki çocuğa gülmeyi ben öğrettim anasını satayım .

*******

Teneffüs zili çaldığında sınıfa ilk defa düzgünce baktığımı farkettim .

İki kız görmüştüm yüzlerindeki tebessümden ne kadar eğlendikleri belli oluyordu .
Dayanamayıp yanlarına gidecekken benim yanıma bir çocuk geldi

"Merhaba ben Ali .. "

Elini uzatmıştı ama şaşkınlıktan birşey yapamamıştım .

"He elim havada kaldı .. .. ama . " Hemen elimi uzattım . Kardeş ben böyle tanışamam ki sen niye tanışmak için beni seçtin ?

"Ben de Öykü , merhaba .. "

O sırada Burak geldi . Ha gelin gelin olmadı biraz daha bulalım kadroya daha çok oyalayın beni . Teneffüs bitecek yaw bir rahat bırakın .

"Ben de birşeyler almıştım ama görüyorum ki meşgulsün " dedi sert bir sesle .

Ha ? Ne ?

Sonra
"Öykü bu kim ? " dedi Ali meraklı meraklı .

"Bu kim mi , Asıl sen kimsin " dedi Burak kaba bir sesle .

Ben istediğim kişiyle tanışamayacam galiba sağ olun canım ben tanışmasam da olur (!)

Sonra ben bile şaşırmıştım kendime .
Burak'ın elinden kantinden aldıklarının bir kısmını alıp Ali'ye verdim .

"Siz bunları yerken tanışırsınız , mağlum merak ettiniz birbirinizi " dediğimde hayretle bakakalmışlardı . Ne yalan söyleyeyim ben bile şaşırmıştım .

Ardından da teneffüsün başından beri tanışmak istediğim kızların yanına gittim .

Bölüm sonu :X

Sıra ArkadaşımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin