*en parlak yıldız
Merhabaggggg 🤗🤗 nasılsınız efenim? Diğer kitaba final yaptıktan sonra kendimce küçük bir tatile çıktım ve yeni yeni kurgular buldum önce Doktor'a özel bölüm atacağım sonra yeni kitap olan Ağır Kalpler'i sizlerle tanıştıracağım 😘😘 iyi okumalar...
***
"Yavrum bak eğer kabul etmek istemezsen anlarım. Senden önemli değil. "
Derin bir nefes verdim. Ben bu adamdan ne zaman kurtulacaktım? Gözleri gibiydi kendiside. Baktığı yeri de ,dokunduğu yeri de yakıyordu.
"Tamam, de."
"A..."
"Arif tamam de."
Ofladı. "Senin adını yanlış koymuşlar. Keçi falan olmalıydı."
"Baya komiksin sen yine."
"Tamam tamam kapat."
Telefonu yüzüme kapatınca gözlerim iri iri ekrana bakakalmıştım. Anlaşılan Arif'in atarlı giderli gününe denk gelmiştim.
Üzerimi değiştirip mekana gittim. Arif saçlarımı görünce tonla küfretmişti ama bir şekilde beni yalnız başıma bırakmayı akıl edebilmişti. Önüme konulan meyve suyuna baktım. Bu ne der gibi gözümü kırptım. Barmen arkamda bir yeri işaret ettiğinde pek umurumda olmadı açıkçası.
Ancak sırtımda hissettiğim bakışlardan sonra dönmek zorunda kalmıştım. Arif Bey beni göz hapsine almıştı anlaşılan. Meyve suyu da,içki içersen dayak yersin demekti. Bardağı havaya kaldırıp gösterdim ve tek dikişte içtim. Etraf sabah olduğu için gayet sakindi. Sadece birkaç kendini bilmez ergen tayfa vardı. Şu yeni reşit olup,bak ben serserilik yapıyorum havasında takılanlar. Gözlerimi devirip Arif'e içeriyi gösterdim.
Hava bugün soğuk muydu yoksa ben mi ince giyinmiştim? Kafamı iyi yana salladım. Dikkatimi dağıtmam lazımdı yoksa Kurşun'a yapacağım işkence planlarını hayata geçirebilirdim.
Telefonumun melodisiyle yerimde sıçramıştım. Arayan Aslı'ydı.
"Efendim?"
"Naber Deniscik?"
Garipsemiştim. "İyi Aslı senden?"
Sanki hızlı hızlı yürümüşte şu an bir yokuş çıkıyor gibi nefes alıp veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMÜN AYAK İZLERİ
Dla nastolatkówSırların ve gölgelerin içinde gizlenmiş, kırılmış bir meleğin güzelliği. ***