Maja Pattinson to 17-letnia dziewczyna. Pochodzi z Anglii, ale jej mama ma korzenie Polskie. Jest blondynką o niebieskich oczach, ale często zmienia kolor włosów. W wieku 2 lat przeżyła rozwód rodziców, od tego czasu mieszka z ojcem, w Londynie. Maja interesuję się fotografią jak i malarstwem - to jej pasja.
Marcus Klein jest 19-letnim chłopakiem. Jest Anglikiem. Ma blond włosy i niebieskie oczy, także jak Maja. Marcus interesuje się wszystkim po trochu, ale ma obsesję. Jego obsesją jest punkt nad dobrym wyglądem. Bardzo dba o swoje ciało i nie wyobraża siebie bez wyrobionego ciała. Ciągle tylko u niego dieta, dieta, dieta i siłownia. Mr. Klein jest (byłym) przyjacielem Mai, dlaczego? Ich przyjaźń została rozbita. Marcus w czasie "gimnazjum" przeprowadził się do Manchester'u i nie miał z nią kontaktu, aż do dzisiaj. Tęskni podobnie za nią, ale nie ma jak się z nią skontaktować. Ma ciężki charakter, ale nie dla Mai.
Jack Legend - to chłopak Mai. Ma 21 lat. Bardzo troszczy się o Maję i jest bardzo opiekuńczy. Nie lubi gdy Maja wspomina o Marcus'ie, ale jakoś to wytrzymuje - jednym słowem, jest zazdrosny.
Jest brunetem o zielonych oczach.
Chciałby z Mają ułożyć sobie życie, ale wkrótce czeka Go przeprowadzka do Manchester'u. Chce tam zabrać Maję, ale nie wie czy się zgodzi.Maja tęskni za Marcus'em. Ciągle o nim wspomina. W czasie podstawówki, Maja i Marcus bardzo się przyjaźnili. Kiedy nastąpiło "gimnazjum", Maja wtedy ostatni raz widziała Klein'a, później straciła z nim kontakt.
Chciałaby przeprowadzić się do Manchester'u, bo wie, że znajdzie tam swojego przyjaciela. Nic nie wie o przeprowadzce Jack'a do Man'u. Jack chce ją tam zabrać, ale nie wie czy to dobry pomysł.Jak dalej potoczy się ta historia?