✖13✖

1.5K 91 21
                                    

James' pov

Verdwaasd kijk ik om me heen. Hoe kan het dat ik in mijn eigen bed lig? Gisteravond is vaag. Oké eigenlijk kan ik me niks herinneren. Ik kijk om me heen en zie Sirius en Olivia samen in Sirius' bed liggen. Dat is ook niet voor het eerst. Remus ontbreekt ook in de kamer. Dan kijk ik op de klok. Shit! Het is al 10 uur, om half 11 stopt het ontbijt.

Omdat het Halloween was, beginnen de lessen pas om 1 uur. Het is wel relax.

Ik ren naar de badkamer en kijk in de spiegel. Een grote paars blauwe plek zit op mijn nek. Oh nee, wat is er gebeurd gisteravond? 'Oliviaaaaaa!!!!!!!' Roep ik hard. Vanuit de kamer hoor je een bonk en vervolgens rennende voetstappen. 'Wat is er, James?' Vraagt ze vanuit de deuropening. Ik draai me naar haar om en ik hoor hoe haar ademhaling stopt. 'James is dat-' Ik knik geïrriteerd. 'En je weet het niet meer?' 'Blijkbaar niet!' Grom ik zachtjes.

Olivia schiet in de lach en draait haar rug naar me toe. 'Siri, moet je James zien?' Sirius komt ook aanlopen en schiet in de lach. 'Als James er al zo uit ziet. Dan ben ik benieuwd hoe zijn partner eruit ziet!' Mijn mond valt open. 'Jullie weten wie het is?' 'Ja, en daarover. Ik denk dat ik naar haar toe moet!'

Een hoge gil komt vanaf de meisjesslaapzalen. 'Dat was mijn teken! Ik ga!' Ze trekt Sirius' shirt omlaag en geef Sirius een kus op zijn wang. Dan loopt ze met stijl weg. Ik kijk Sirius aan die mij ook met een grijns aanstaart. 'Mag ik het weten?' 'Nee, het is nogal triest.' Antwoordt hij lachend.

Olivia's pov

Ik ren richting de kamer van Lily en ik. Als ik daar aankom staan Marlene en Alice al om haar heen. 'Wat is er Lils?' Lily draait zich om en mijn grijns wordt groter. 'Zozo Lily, ik weet dat ik gisteravond had gezegd dat we los zouden gaan. Maar zo los was ik zelfs niet.' 'Liv, vertel me wie dit heeft gedaan!' 'Nee, niet zo'n zin in.' Zeg ik lachend. Boos stampt Lily op de grond. 'Ik wil het weten.' Zegt ze zeurend.

'Zeg Olivia, van wie is dat shirt?' Vraagt Marlene grijnzend. 'Dit shirt is van een knappe gast op het feest.' Zeg ik lachend. 'Van Gryffindor?' Vraagt Alice ook grijnzend. 'Ja! Hoe denk je anders dat ik hier zo snel kon zijn?' De meiden lachen en Lily kijkt me nog steeds boos aan. 'Ik ga douchen.' Dan stampt ze weg.

'Dus, die jongen waarmee Lily heeft gezoend is James, is het niet?' Alice kijkt me lachend aan. 'Duh! Maar ik vind het wel grappig dat ze het niet meer weten.' 'James ook niet?' Ik schud lachend mijn hoofd. 'Ja, ik was daar net. Hij weet het ook niet meer.' 'Wacht eens even. Jij was met Remus is het niet?' Even kijk ik haar verbijsterd aan. Dan barst ik in lachen uit. 'Nee! Niet Remus!' Roep ik lachend naar hun. 'Het is Sirius is het niet?' Roept Alice lachend. Blozend kijk ik naar de grond.

Mijn haar kleurt roze en de meiden stappen geschokt achteruit. 'Je bent een Megamorphmagus.' Constateert Marlene. 'Jaaa, maar niemand mag het weten! Lily, mijn ouders- mijn moeder en jullie zijn de enige die het weten.' Zeg ik lachend in de hoop dat ze mijn verspreking niet gehoord hebben. 'Ik denk dat de rest het ook wel weet hoor! Ik bedoel je haar kleurt best wel vaak!' 'Oh ja! Dat is waar.' Marlene en Alice beginnen opgewonden te praten. Het lijkt alsof ze het niet weten, maar iets in me zegt dat ze het wel gehoord hebben.

Als Lily ook klaar is met douchen gaan we richting de Grote Zaal. Een hoop leerlingen zitten brak aan tafel. Ik schiet in de lach. 'Moet je zien hoe iedereen aan tafel zit!' Zeg ik tegen Lily en Alice die me verbaasd aankijken. We lopen door naar de tafel van Gryffindor en gaan naast de Marauders zitten. 'Heey jongens, hoe vonden jullie het feest?' 'Liv je hebt ons al gezien.' Ik grinnik, 'weet ik!'

Mijn blik gaat naar James die heel Awkward zijn sjaal recht trekt. Weer begin ik te lachen. 'Is het grappig, Olivia?' Vraagt een meisje met blauw haar. Ik kijk haar even vragend aan. Dan komt het binnen. 'Ben jij dat meisje dat ik omver liep toen Sirius en ik weggingen?' 'Ja dat was ik!' 'Oh sorry! Wat heb ik gezegd?' Vraag ik beschaamd. 'Alleen: 'Olivia Red. Aangenaam! Dit is niet de beste versie van mezelf dus ik stel me later nog wel een keer voor!' Denk ik' Ongemakkelijk begin ik te lachen. 'Oeps!' 'Maakt niet uit. Freya Rowan, aangenaam!' 'Olivia Red! Maar dat wist je al!'

We ontbijten en praten gezellig. 'Chagrijnige knappe, ik gok, 5e jaars op 3 uur!' Zegt Freya lachend. 'Daarachter een boze knappe 7e jaars!' Als eerst komt Cameron bij ons zitten. 'Cammie! Hoe was je avond?!' 'Niet zo hard Livie!' Zucht Cam boos terwijl hij zijn hoofd laat steunen op zijn hand. Ik grijns en draai me nu om naar Cole, die boos tegenover me staat.

'Oké Rivers, ik heb de weddenschap gewonnen! Dus jij gaat me nu met rust laten!' 'Olivia, je hebt die weddenschap pas gewonnen op het punt dat ik het zie en ik niet dronken ben.' 'Dat is toch geen probleem?! Dan laat ik het je nog een keer voelen.' Ik ga staan. Dan trek ik Sirius, die tegenover me zit, aan zijn stropdas om hoog en druk mijn lippen hard op die van hem. Hij zoent me direct terug en vraagt om toestemming, die ik hem niet geef. 'Teaser!' Zegt hij grijnzend. 'I know!' Zeg ik liefjes terug. Dan draai ik me om naar Cole. 'laat me met rust!' 'Mooi niet!'

'Ik zou naar haar luisteren, meneer Rivers! Iets in me zegt dat je geen ruzie met haar moet krijgen.' Roept professor Dumbledore vanaf de lerarentafel. Cole kijkt nog een keer nijdig naar mij, dan draait hij zich Bitchy om en loopt weg.

'Ik zou niet zo lopen Rivers! Je lijkt op een bitch!'

Iedereen kijkt me aan, wat me enorm irriteert.

'Ik weet dat ik mooi ben, maar jullie hoeven niet te staren!' Roep ik , waardoor iedereen beschaamd wegkijkt.

✖✖✖✖✖✖✖✖✖
Heey Heey,

Hoe gaat het met jullie?

Dat wilde ik even vragen. Ik ben op dit moment begonnen met een klad verhaal. Het is: Exchange {S.M} ik weet nog niet of hij online komt, dus da5 ligt aan jullie. Dat verhaal zal dan wel maar 1 keer in de week worden geüpdate want mijn prioriteit gaan naar dit verhaal en Going back again.❤

Ik zie de reacties wel verschijnen!

Tot over 4 dagen💜

Xxx Jonna❤✖

My famous Marauders storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu