Κεφάλαιο 4

150 19 15
                                    

Είχαμε καθίσει εκεί,στο υπόστεγο με το ξύλινο δάπεδο κοιτώντας τη θάλασσα χωρίς να μιλάμε για πολλή ώρα.

"Εντάξει, την είδαμε την παραλία, πολύ ωραία αλλά πρέπει να πάω σπίτι" είπα και άρχισα να μαζεύω τα πράγματα μου.

Σηκώθηκα και κοίταζα τον Κωστή που καθόταν ήρεμος αγναντεύοντας τον ορίζοντα. Τον πλησίασα σιγά σιγά.

"Όλα καλά;" ρώτησα καθώς έσκυβα για να φτάσω στο ίδιο ύψος με αυτόν.

Σταγόνες βροχής έσταζαν ακόμα από τα μαλλιά μου και τα ρούχα μου.

"Σσσς, άκου" είπε και τοποθέτησε τον δείκτη του στα χείλη του.

Έβγαλα τη βρεγμένη ζακέτα μου και την άφησα δίπλα μου. Κάθισα κάτω και μάζεψα τα γόνατα στο στήθος μου. Η μελωδία που δημιουργούσαν τα κύματα καθώς ακουμπούσαν στην άκρη ήταν υπέροχη. Σε χαλαρώνει και αφήνει τις σκέψεις σου να ηρεμήσουν.

"Ωραίο είναι αλλά έχω αρχίσει να κρυώνω" είπα αγκάλιασα τα πόδια μου.

Ο Κωστής γύρισε από την άλλη και άνοιξε ένα μικρό ψυγείο που βρισκόταν δίπλα του. Έπιασε δύο μπύρες και ύστερα το έκλεισε. Μου προσέφερε τη μία.

"Όχι, ευχαριστώ" είπα και απομάκρυνα το χέρι του.

"Θα ζεσταθείς" είπε και έτεινε το χέρι του ξανά προς το μέρος μου.

"Καλά" είπα και πήρα το μπουκάλι από το χέρι του.

Τοποθέτησα το στόμιο στα χείλη μου. Πρώτη γουλιά. Δεύτερη. Τρίτη. Ώσπου το μπουκάλι άδειασε. Είχα αρχίσει να ζαλίζομαι υπερβολικά και τα μάτια μου έκαιγαν.

"Όμορφη η κοπέλα σου" είπα χωρίς να ελέγχω τις λέξεις που έβγαιναν από το στόμα μου.

"Ναι, ευχαριστώ" είπε χωρίς να γυρίσει να με κοιτάξει.

Σηκώθηκα όρθια και άρχισα να περπατάω με μικρά, ελεγχόμενα βήματα ώστε να φτάσω στον κάδο και να πετάξω το μπουκάλι. Ένιωθα τα μάτια του καρφωμένα πάνω μου.

Ο Κωστής ήταν ξαπλωμένος στο πάτωμα με το ένα χέρι πίσω απ'το κεφάλι και το άλλο κρατώντας τη μπύρα, άδεια πλέον. Τα πόδια μπερδεύτηκαν. Προσγειώθηκα πάνω στο στήθος του και το μπουκάλι μου και το δικό του έγινε χίλια κομμάτια. Καθόμουν και τον κοιτούσα στα μάτια με μισάνοιχτο στόμα. Σιγά σιγά και εγώ και αυτός αρχίσαμε να μειώνουμε την απόσταση ανάμεσα μας όμως το τηλέφωνο μου άρχισε να χτυπά. Γύρισα το κεφάλι μου στα αριστερά και τα χείλη του έπεσαν στο λαιμό μου. Είχα ανατριχιάσει. Ενα βογγητό ευχαρίστησης βγήκε από το στόμα μου και έκλεισα τα μάτια μου.

Angelic Touch Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang