Omer jedva uspe da održi ravotežu i tek tada postade svestan koliku je grešku napravio kada je rekao novinarima " Da ona je moja devojka i buduća žena"
Ta noć za Omera i Zehru bila je najduža u životu. Ruža je venula, a trn puštao sve više bodlje. Tako je i Zehra sve više umirala, a Omer sve više okupirao svoje telo bodljikavim, smrtinosnim bodljama ubeđujući sam sebe da mrzi Zehru.
Jedina nada u ovom trenutku bila im je jutro! Jutro, za koje su se nadali da će svanuti vedrije.
A oni su tog boljeg jutra dobili samo reči: ,,Neka dođe da traži tvoju ruku" - koje je Salim rekao Zehri!
I reči : ,,Brate, pozovi je večeras na piće. Nihat i ja ćemo takođe ići sa vama. Želim da razgovaram sa Zehrom oko mesta gde želi da se održi vaše venčanje!"
Sa tim rečima i Salim Zehru i Ajše Omera, ostavili su i otišli .
A oni, Omer i Zehra, postavili su sebi pitanje: ,,Šta sad da radim? Kako iz ovoga da se izvučem"?
Postojala su samo dva rešenja, jedno je bilo da im sve objasne, a to uopšte nije bilo izvodljivo, jer Salim Zehru nije htio ni pogledati, a Omer nije imao srca pokvariti sestrinu sreću.
A drugo je bilo, da ovaj problem reše razgovorom. Na kraju, oboje su doneli odluku da sednu i kao normalan narod porazgovaraju.
Nakon odluke oboje su krenuli istim putom, a taj put se zove ,,pronaći rešenje." Jedini problem je bio sada bio kako da dođu jedno do drugog. Ni Omer nije imao Zehrin broj, a ni Zehra njegov. Za Omera je jedina šansa da dođe do Zehre bila da pronađe njenu adresu. Ali i to je mogao napraviti tek kada dođe u firmu. No nije ni slutio da će tamo pronaći umesto adrese Zehru.
Dok je Omer putovao prema firmi Zehra je čekala da se on pojavi. Bojala se onoga što će od Omera čuti, bojala se da neće pristati da razgovara sa njenim ocem. Iako je to za nju bilo jedino rešenje. Na kraju, ona je Omera krivila za to što se našla u ovakvom položaju. Da on nije rekao da mu je ona devojka sada njen otac ne bi bio ljut na nju. Dok je razmišljala sebi je još jednom postavila pitanje: ,,Da li je ovo jedino rešenje?" Jedan glas joj je govorio ,,Jeste" a drugi ,,Nije! Idi i razgovaraj sa ocem. Sve mu objasni, on će te razumeti. Reci da je to onaj kreten rekao samo da bi vas spasio novinara." Dok joj je treći govorio ,,A hoće li te poslušati?"
Nakon malo dužeg razmišljanja ipak je poslušala drugi glas.
Uzela je svoju torbu i pošla prema liftu! Cura koja je sedela na recepciji ustade i ljubazno je pozdravi :,,Doviđenja gospođice."
Zehra reče: ,,Doviđenja" i uđe u lift. Zapravo, od kada je jutros ušla u firmu svi joj se obraćaju sa Gospođice. To je njoj bilo malo čudno jer prošlog puta, to jeste prvi put kada je bila u ovoj firmi, jedva i da su joj odgovorili na pitanja. Svi su je gledali kao da je samo obična siromašna devojka.
A baš kad je Zehra ušla u lift Omer je izašao iz lifta. Ona ista devojka sa recepcije mu se ljubazno obrati govoreći: ,,Dobro jutro gospodine." A kada joj Omer odgovori ona doda : ,,Vaša devojka je upravo sada ušla u lift.Verovatno je mislila da nećete još doći." Omer je upitno pogleda pa krenu reći: ,,Moja de.." tu zastane jer se seti novinara i toga da verovatno svi u firmi govore o tome da se on ženi.
Duboko udahne pa i reče: ,,Moja devojka Zehra je bila ovde?" Kad devojka sa recepcije potvrdi da govori baš o toj devojci on brzo uđe u lift sa nadom da će stići Zehru i porazgovarati sa njom. Ako se to kako oni pričaju može uopšte i nazvati razgovorom. Baš kao i što je želio Omer je stigao u trenutku kada je ona trebala ući u taksi. Uhvati je za ruku i malo tiše nego inače doda: ,,Stani".
VOCÊ ESTÁ LENDO
MIRIS RUŽE (Štampana)
RomanceZapitate li se ponekad kako to miriše zeleđena ruža? Ja ću vam reći. Miriše kao kaplica leda iz kojih se sliva ljubav. A znate li šta se dešava kada se zaledi ruža? Ona pati ali nikada ne izgubi boju. Crvena kao krv. Crvena kao sreća. Crvena kao lj...