1.Jocul de la miezul nopții

1 0 0
                                    

Pentru acest joc ai nevoie de o hârtie, un ac, o pană de scris, o ușă de lemn, un pumn de sare, o lumânare,  chibrituri și o picătură din propriu sânge. Trebuie să le pregătești până la ora 12 noaptea. Trebuie să-ți scris numele complet pe foaie să te înțepi cu acul în deget și să lași să curgă o picătură de sânge pe numele tău si după iei ușa de lemn bați de 11 ori în ușa și la a 12 bătaie vei simți ceva rece asta înseamnă că omul negru a intrat la tine în casă. Jocul începe trebuie să aprinzi lumânarea și să ai grijă să nu se stingă. Primele semne ca omul negru este aproape sunt următoarele: simți un aer rece, auzi niște sunete si vezi o umbră a unui om negru cu pălărie. Tu trebuie să reziști până la ora 3: 33 dimineața și tu nu ai voie să stai doar într-o cameră,  trebuie să te duci în alte camere, ai grija ca omul negru este foarte activ și trebuie să ții lumânarea în permanență aprinsa. Dacă se stinge ai câteva secunde să o aprinzi. Dacă nu ai reușit , fă un cerc în jurul tau cu sare , dacă nu ai reușit să aprinzi lumânarea sau nu ai făcut cercul de sare în jurul tau sau te-ai culcat după ce ai început jocul în toate cazurile și chiar dacă jocul s-a terminat tu vei avea impresia că cineva te urmărește sau vei înnebuni.

Cele mai de groază jocuri Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum