Doğumgünümdeki Sürpriz

1.3K 59 4
                                    

Multimedia da Anna nin kıyafeti .Eleştiri ve votelerinizi beklerim.Keyifli okumalar.

Bugün doğumgünüm!! Ve ben çok heyecanliyim. Vampir olduğumu öğreneli 1 hafta olmuştu.Bu bir hafta içerisinde Adam beni sürekli gözlüyordu ya da ben kafayı yemiştim.

Duyduğuma göre Ella ve Dante bana sürpriz parti yapıyorlarmış ve şaşırtıcı bir şekilde Jessica ve Adam da gelecekmiş. Tabi Dante Adam â iğrenir gibi bakıyor ama alışmak lazım .

Yinede bunun sebebini öğrenicem ama kafamdaki listede yapılması gereken daha önemli şeyler var.Mesela HAZIRLANMAK !

Bugün okula gitmedim sadece alışveriş yaptım doğumgünüm için pudra rengi kısa bir elbise ve  beyaz topuklu ayakkabı giyecektim. Saçlarım da muhtemelen düz fön olurdu.Ah bu arada annem ve babam gelemicekmis is görüşmeleri mı ne varmış.

Hala onlara anne ve baba diyorum evet , ama onlar gerçek annem ve babam olmasada yinede bana 17 sene (bugünle birlikte) baktılar.Bunu onlara yapamam her ne kadar benden saklasalarda...

Akşam olduğunda ben kuaföre giderken muhtemelen Dante ve Ella da benim 'bildiğim 'supriz partiyi hazırlıyorlardir. O sırada Jessica aradı.Ben sasirarak açtım.

"Efendim "  dedim.

"Biz Jessicayla geliyoruz. "Cevap veren Adam di birden kalp ritmim hızlandı.Şu hoşlandığım çocuk Adam ..diye dalmışken aklıma hala telefonda olduğum geldi.

"Ee yani ? " dedim ciddi ve umursamaz sesimle . Yani onun tam aksine .

"Evinin adresini tarif etsene aptal "dedi  aptal kelimesine vurgu yaparak . Herhalde bu partinin supriz olduğunu bilmiyordu yoksa sormazdı..Birden kafam yerine geldi ve evimi tarif ettim.

Çok geçmeden ben de kuaförden eve geçmiştim.Ve herkes bir anda

"Sürpriz " dedi . Bende sanki şaşırmışım gibi yaptım .

Son ses müzik dinlerken birden kapı açıldı ve Jessica Adam ve yanında 4-5 kişi gelmişti. O kişilerin bizim okuldan olduğunu sanmıyordum . Adamın bakışları beni buldu ve hemen yanıma geldi.

.Daha doğrusu geldiler . Ve evet hemen dediğim gerçekten saniyesindeydi.

Ne oluyor bakışları attığımda "bizimle geliyorsun melez " dedi Adam'ın arkasındaki kişi.

Dante hemen yanıma geldiğinde Jessica Dante yi bir vuruşla savurdu ve "Sen değil pislik köpek  "dedi.

Dante yi nasıl öyle fırlattı ya diye düşünürken 'Dante 'diye bağırdım.Ya canı çok acımıştır şimdi ya off.

Köpek mı cidden neler oluyordu burda .Beni götürecekler derken ne demek istiyorlardı . Ve bana melez dediler . Ne zamandan beri basit bir vampire melez diyorlardi.Ah tanrım yine hiçbirşeyden haberim yoktu tıpkı vampir olduğumu ogrenmedenki halim gibi.

Bir "Dejavu" yaşamışım gibi hissederken Adamın arkasındaki çocuk "Zorluk çıkartma melez " dedi . Ben de kapıdan çıktım ama yinede kapının önünde duruyordum . Zaten içerdeki müzik sesinden kimse bise duyamazdı.

Adam da ona sinirli bakışlar atarken "Kapa çeneni Rufus. Kurul onu zorlamamamiz gerektiğini söyledi .Zaten kendisi gelecek dimi" dedi bana dönerek .

Demekki o kaba çocuğun adı Rufus 'tu."Tabikide gelmiyorum hemde tanımadığım kişilerle ! " dediğimde Adam bana aldırmadan "Ama melez olman ile ilgili " dedi.

İşte şimdi akan sular dururdu . "Ama bir dakika melez olmak mı ben vampirdim diye biliyordum. "vee işte her zamanki boşboğazligimla ağzımdan kaçırmıştım. Ve yine ben "siz vampir misiniz " dedim.

Rufus da " Evet  vampiriz ve evet , vampirsinde ama aynı zamanda bir kurtsun da " dedi. Kurt kelimesini iğrenerek söylemişti. Demek ki ben yarı vampir yarı kurttum. İşte bu yeniydi . Bunu beklemiyordum.

Adam da içimdeki sesi susturarak "17 sene boyunca nasıl kan içmeden durabiliyorsun sandın dedi gülerek ama bu dalga gecerkenki gülüşüydu.

Bende onun gülüşüne aldırmadan "Annem bir cadıymis bana büyü yapmış sanıyordum."

Jessica hep susmuştu ama bunu bozarak "Evet annen bir cadıydı . Sana büyü de yaptı ama melez olduğun için bu büyü uzun vadeli oldu "dedi.

İşte şimdi herşey ortaya çıkıyordu . Kafamdaki sorular birer birer cozumleniyordu.

Bende " geliyorum " dedim kendimden emin bir şekilde .Çünkü hala cevapsız kalan sorularım vardi ve bunları merak ediyordum.Ve bunları öğrenmek için gereken şeyleri yapmalıydım.

İçerideki kişiler eğlenirken onlara partinin bittiğini söyledim zaten pasta da kesilmişti .Ve saat geç olmuştu.Bu arada annem ve babam is gezisine gitmişler ve bir kaç gün yoklarmış yani   gidebilirdim. Kafamdaki soruların cevaplanması için gidecektim.

Bu arada Adam ile ilk defa bu kadar yakındık. Yani sanki beni korumak ister gibiydi . Yada ben yine saçmaliyordum.

Diğer bölümde her şey ortaya çıkacak .:)

İçimdeki VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin