Ahoj já jsem Riki. Je mi 15 let. Žiju ve vesnici na farmě.
Riki, mám pro tebe malé překvapení. A jaké? Protože budeš mít brzy narozeniny, rozhodla jsem se ti dát štěně. Super. Díky mami. A kdy ho dostanu? Zítra a bude to fenka. Mockrát ti děkuji mami. Když jsem se dozvěděla tuto novinu zavolala jsem kamarádce Janě. Ahoj Jani zítra dostanu štěňátko. Bude to fenka. Ty se máš moje mamka má elergii na zvířecí chlupy. A už víš jak se bude jmenovat? Hmmmm, asi Airis. Pěkné jméno. Hele Riki už musím tak čau. Čau.
..............................................Dnes je ten velký den. Dostanu štěně. Mamka přišla do kuchyně s krabicí v ruce. Když přišel i táta mamka mi slavnostně předala krabici. Strašně se mi klepaly ruce. Otevírám krabici a vidím nádherné štěňátko. Vyndávám Airis z krabice a ukazuji jí všem. Všichni zatleskali a pohladili si jí.
......................................................Jdu vyvenčit Airis, když mi zazvoní mobil. Jana mi poslala esemesku.
Ahoj Riki jak vypadá Airis? Vyfoť mi jí.Jé ta je krásná, taky bych jí chtěla.
Takhle jsme si psaly asi 5 minut a Airis se za tu dobu vyprázdnila na podlaze. Já to musela uklidit a radím vám běžte psa vyvenčit i když vám příjde esemeska.Doufám že se vám tahle krátká kapitola líbila. Omlouvám se za jakékoliv chyby. Podepište se mi ať vím kdo si čte moje příběhy. Petra3000
ČTEŠ
Psí dobrodružství
AdventureTento příběh je o fence, která se ztratí své paničce Riky a hledá cestu zpět. Inspirovaná knihou: Lassie se vrací.