Brendan Walker ştia că acea casă avea să fie îngrozitoare.
Primul indiciu a fost tonul superprietenos cu care agenta imobiliara Diane Dobson i s-a adresat mamei lui.
-Chiar este cea mai grozavă casă, doamnă Walker, se auzi Diane ciripind din difuzor. Locul perfect pentru o familie sofisticată ca a dumneavoastră. Şi doar ce i-a fost redus cu mult prețul.
-Unde e casa? întrebă Brendan.
Avea 12 ani şi stătea lângă sora lui mai mare, Cordelia, jucând Uncharted pe mult iubitul lui PSP. Purta tricoul lui favorit de lacrosse, albastru, pătat din cauza ierbii, blugii franjurați şi adidaşi de tip gheață, decolorați.
-Scuze, cine sunteți? întrebă vocea lui Diane dinspre bordul maşinii, unde se afla un iPhone în suport.
-E fiul nostru, Brendan, răspunse doctorul Walker. Sunteți pe difuzor.
-Vorbesc cu toată familia Walker... Ce privilegiu! Ei, Brendan - şi vocea sună de parcă femeia s-ar fi aşteptat să fie recompensată pentru că reținuse numele - , casa se află pe Sea Cliff Avenue, la numărul 128, într-o zonă cu tanți din San Fransisco.
-Cum ar fi cei de la 49 şi Giants? întrebă Brendan.
-Cum ar fi directori de firme şi bancheri, îl corectă Diane.
-La naiba.
-Bren! îl mustră doamna Walker pe băiat.
-O să vă schimbați părerea după ce-o să vedeți casa, spuse Diane. E încântătoare, rustică, într-o zonă împădurită - o bijuterie...
-Uau, stați aşa! o întrerupse Cordelia. Puteți repeta?
-Cu cine am onoarea, acum? întrebă Diane.
"Cu cine am onoarea? Pe bune?" gândi Cordelia, dar adevărul era că şi ea folosea formula asta atunci când voia să pară mai sofisticată.
-E fiica noastră Cordelia, zise doamna Walker. Cea mare.
-Ce nume frumos!
"Nu mă lua pe mine cu《ce nume frumos》", ar fi vrut să spună Cordelia, însă, fiind mai mare, stătea mai bine decât Brendan la capitolul diplomație. Era o fată înaltă şi slabuță, cu trăsaturi delicate, pe care le ascundea în spatele şuvițelor de un blond murdar.325 de cuvinte
CITEȘTI
Casa Secretelor
AventuraFraților Brendan, Eleanor şi Cordelia Walker nu le-a lipsit niciodată nimic. Până într-o zi când tatăl lor, doctorul Walker, are un accident bizar şi rămâne fără serviciu. Familia este obligată să se mute în alt oraş, într-o veche casă victoriană. N...