- okulun ilk günü -

8 2 0
                                    

Merhaba benim adım serpil.17 yaşındayım. Bir burs kazandim ve bir koleje gidicem.

Zil sesiyle uyandım kalkip elimi ve yüzümü yikadim. Kıyafetlerini giydikten sonra okula gitmek için arabama gittim ve okul için yola çıktım okula geldikten sonra arabadan indim ve herkes bana bakarak sessiz sessiz aralarında konuşuyorlar ve ben hiç birini dinlemeden direk müdür yardımcısı'nın yanına gittim ve sınıfını öğrendim sınıfım 11/D olduğunu öğrendim ve sınıfa girdim.sinifta birkac kisi vardi.ben sinifa girince hepsi bana bakti.bende aldiris etmeden en arka siraya oturdum.tum sinif gelmeye baslamisti benim yanima bir kiz geldi.

"burasi bosmu acaba"dedi.

"evet"dedim.

Odayanima oturdu ve konusmaya basladi.

"merhaba ben nazar ya sen?"dedi.cok caana yakin bir kizdi.

"bende serpil tanistigima memnun oldum"dedim.oda aynisi dedi.biz sohbet etmeye dalmisken hoca girdi sinifa selam verdik kendimizi tanittik falan oyle gecti. Ders bittikten sonra nazar ile birlikte tenefüse ciktik ve okulu gezdik  zil çalmasina 5 dakika kala kantine indik su alıp sınıfa gittik sınıfa geldikten sonra sinifimiza başka çocukların  geldiğini gördük çocuk sarı saçlı, mavi gözlü bir çocuktu çok tatlıydı.

Nazar ile gülüp eğlenirken çocuk bize bakmış ben bilmiyordum.dogrusu sadece bana bakmis.! nazar bana söyledi ama ben boşver deyip takmadım ama çocuk çok tatliydi gizleyemedim çocuğun adı neydi acaba çok merak ettim....

İkinci ders başka hoca geldi ve  aynı şekilde o hocayla da tanıştık hocayla tanısirken birden sıra sarı saçlı mavi gözlü çocuğa geldi. Hoca adın ne diye sorunca "erol"dedi ve tüm gün böyle geçti,son derste bitti ve eve geldik. Eve geldik'ten sonra kıyafetlerini değiştirdim ve pembe ayicikli pijamalarimi giydikten sonra yemek yedim ve yatağına yattim aklimda ise erol vardi. Onu dusunerek uykunun kollarina kendimi serbest biraktim....

- Okuyanlara teşekkür ederim... -

Son NefesimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin