Merhaba ben yazarınız (kkdmdmdmsjdjdk) Bugün Neymar'ın doğum günü (yayınladığım Zaman geçmiş olacak ama neyse ) bu yüzden bende bu hikayeyi yazıyorum bayadır düşünüyordum aslında.
Kız karakterimiz yok sizin seçmenizi istiyorum (lütfen!)canlandıran!!!!!
----------------Yine sıkıcı bir gün... Tanrı'ya şükür bugün Paris'e gidiyorum mutluluktan uçacağım resmen. Eğitimime orda devam edeceğim. Doktor olmak benim hayalimdi. Ama şuan doktor olarak Paris'e gidiyordum. Valizlerimi alıp aşağı indim. Paris'te en yakın arkadaşım olan Lydia'nın yanına gidiyordum. Annem Lina babam Jake ve gıcık abim Stephan:) Babam ve Step beni havaalanına bıraktı. Çok rahat giyinmiştim. Altıma siyah tayt , üstüme koyu bordo örgü kazak ve ve siyah spor ayakkabılar!!! Bu arada ben koyu bir Real Madrid taraftarıyım... Ronaldo aşkımmmm..." Aman Tanrım Daisy bu çantada ne var?" Step'in sesiyle kendime geldim. " Hiç sadece eşyalarım kıyafetlerim ayakkabılarım vs. işte ne olmasını bekliyordun?" dedim. "Yani hiç Ronaldo posterin yok?" dedi. " Saçmalama tabi ki yokk!!" diye yanıtladım. Aslında vardı hemde yarısı onlardı. Step hâlâ söylenirken babamla vedalaştım. Daha sonra ise Step ile. Özleyecektim keratayı...( yazar burda abisi olmadığı için abi özlemi çekiyor) Uçağımın anonsuyla birlikte uçağa doğru yürüyüp uçağa yerleştim. Rahat bi şekilde yayıldım ve 3 saatlik yolculuk boyunca uyumayı diledim.
3 SAAT SONRA
Birinin beni dürtmesi ile uyandım ve dürten arkadaşa sert bi bakış yolladım. " Uçağımız indi ve 5 dakikadır uyanmanızı bekliyoruz." dedi hostes bozuntusu. Kafa salladım ve eşyalarımla indim. Birden bir topluluk gördüm. Bi saniye onlar niye üzerime üzerime geliyorlar. Aman Tanrım .. Sert bi vuruşla yere düşerken kafamı yere çarptım ve en son duyduğum şey " Aman Tanrım.... İyi misiniz bayan?" ve " O kızın yerinde olmak isterdim dünyaca ünlü Neymar Jr. onunla çarpıştı.." ve kendimi daha fazla zorlamadan gözlerimi kapattım.
.....................
Burada bitiriyorum çünkü diğer bölüm efsooo mükooo olacak. Görüşürüz😘!!!