Capitolul 49

621 38 20
                                    


Sakura povestește

        Poate am fost cam dură cu el sau poate nu ,dar când il văd cum mă privește parcă regret tot ce-am făcut  pana acum ,Suigetsu m-a salutat dar el nici nu s-a uitat la mine privea doar în jos și butona telefonul. 

Am ajuns cu liftul la etajul 2 unde cu un zâmbet de milioane intra Amara banana, Doamne zici ca a băgat degetele în priză.

Se apropie de Sasuke și îi sare în brațe si il dărâmă pe jos, pufnesc iritată și mă sprijin de unul dintre pereți liftului ,suntem 4 inși intru lift și ne mâncăm unul pe altul,  Amara salivează după Sasuke eu vreau să o omor pe ea ,Suigetsu mă privește pe mine cu drag iar Sasuke parcă îl omoară pe Suigetsu din priviri.

E un lift de canibali și chiar sunt curioasa care va fi primul care sare la bătaie. Eu bucurosa aș sări sa o ciufulesc pe blondă.

- Poți să nu mai sari pe mine?

Din păcate pentru tine Sasuke Amara nu e fata care sa stea locului lângă un băiat sexi ca tine. Cred ca deja înnebunesc dacă am început sa cred ca Uchiha e sexi deși până acum am avut doua săruturi cu el. Unul din partea lui ,care probabil a fost ca sa mă liniștească și al doilea vrut de mine pentru a o face geloasă pe Karin cel puțin așa i-am impus creierului să creadă.

- Mi-aş dori dar nu pot, mă atragi întrun sens bun mă faci sa fiu o altă persoană Sasuke ursuleț.

Eu și Suigetsu am început să râdem ca apucați ,mă țin de burtă încercând să mă opresc din râs dar îmi este imposibil.

- Amara chestia asta trebuie sa înceteze aici ,eu nu vreau sa am nimic dea face cu tine.

- Știu ca ai zis ca o iubești pe acea Karin sau cum o chema dar te pot ajuta sa o uiți.

Iar încep sa râd ,pe bune Karin? Ah burta nu mai suporta încă o rundă de râs, deja Uchiha ne omorâ din priviri dar nici că-mi pasă e prea amuzant.

- Pe bune Uchiha? Karin? O altă arătanie nu ai găsit, liceul e plin de fete frumoase.

Suigetsu îl ia tare și asta îl enervează mai tare pe Sasuke care deja scoate fum pe nări, deja lucrurile încep sa se încingă aici. Răsuflu și mă sprijin mai bine de peretele liftului, cei doi masculi vor să se omoare unul pe altul.

Deja au început sa se împingă unul pe celălalt iar blonda nebuna țipă cât o țin plămâni ca în se va răni feblețea. Cum am ajuns eu aici? Ce chin. Încep sa se împingă atât de tare încât au lovit panoul liftului acesta oprinduse imediat noi căzând la podea din cauza socului.

- Ce dracu?

Sasuke și Suigetsu înjură amândoi in același timp, deci nu cred ca ei doi au stricat liftul ,super acum suntem blocați, m-am și lovit în cot din cauza căzături.

- Voi idioților, ce ați făcut, din cauza prostiei voastre suntem acum blocați.

Mă duc la ei și le dau câte un pumn în cap ,foarte bine acum cum ieșim de aici Doamne ei doi sunt niște incapabili.

- Sakura nu am vrut , de vina e cioara asta neagră.

- Vina mea? Tu ești de vină față de pește.

Nu iar ,deja mă doare capul de la cearta lor ,i-aş da pe amândoi cu capul de ușa liftului.

- În clipa asta mă doare în cot și la propriu și la figura de cearta voastră.

Îmi masez tâmpla cu doua degete ,simt ca explodez iar cei doi nu mă ajuta deloc își continuă cerata în liniște țipând și mai tare. Mă duc nervoasă spre ușa liftului și încep sa dau cu pumnul în ea de nervi ,măcar sa am pe ce mă descărca.

- Sakura ce faci?

- Rozalio iți faci rău singura dacă mai dai mult cu pumnul în ușa aia.

De parcă îmi pasa vreau doar sa ies de aici nu suport sa stau mult închisă întrun loc ,mi-a ajuns o oră sub patul acelei fete ca să-mi dau seama de asta.

- Acum vorbești cu mine brunetele? Până acum cateva minute vorbeai doar cu podeaua și telefonul.

Și dintr-o data mi s-a aprins și mie beculețul, mă cotrobăi prin buzunare în căutarea telefonului dar constant ca nu este nicăieri, minunat. Am uitat ca bunica nebună mi la confiscat. Mă întorc spre cei doi băieți și îi privesc cu cea mai criminala privire.

- Telefoanele acum!

Amândoi se uită speriați la mine și îsi caută telefoanele prin buzunare.

- Eu nu-l am!

Suigetsu idiot ce ești fix acum trebuia sa iți uiți telefonul mobil în cameră. Îmi dau o palmă peste față și sunt gata să-i sar la gât.

- Îl am eu!  Răsuflu ușurată și mă apropi de el.

- Sună pe cineva? Ai numărul bunici mele?  Știu sigur ca ți la dat! Sau ar fi trebuit sa ți-l dea! Hai mai repede apelează pe cineva ce te miști în reluare.

- Dacă nu încetezi cu crizele astea fac gaură prin ușă cu tine ca târnăcop.

Mă întorc cu spatele la el și înjur printre dinți, ești nervos domnule Uchiha poate ești în perioada aia proasta a luni ,încep sa bat din picior sunt nervoasă și nu pentru ca sunt prinsă aici ci pentru ca Sasuke e supărat pe mine.

Poate am exagerat cu glumele mele dar a meritat tot ce a pățit.

- Nu mai am minute.

Cred ca nu am auzit bine ,cred ca am apă în urechi ,nu mai are minute ,bai omule cum să rămâi fără minute chiar în acest moment. Încep iar să dau cu pumnul în ușă și să țip ca nebuna ,trebuie sa ne audă cineva dacă fac gălăgie.

Fetițo nu mai fă gălăgie ca nu pot sa gândesc deloc.

- Tu de fel nu gândești fie liniște sau gălăgie așa ca nu-ți mai bate căpuşorul să nu cumva sa explodeze.

Te joci cu focul blondo și te vei arde ,rău de tot. Zâmbesc când o văd roșu la față și îmi dau părul peste umeri ca o adevărată divă. Mori de ciuda , Suigetsu râde cu lacrimi iar Sasuke îmi zâmbește și parcă îmi spune din priviri să o fac praf.

Awww ce drăguț din partea lui.

- Rozalio nu face sa înfig în părul tău.

Mârâi apăsat la vorbele ei ,atât îi trebuie ,pentru ca nu știu care pe care păruieşte.

- Doar să te atingi de un singur fir de păr din capul ei și iți jur ca te tund cheală.

Mă înroșesc imediat la vorbele lui Sasuke, e chiar în spatele meu și știu ca mă privește intens așteptând sa zic ceva. Trag aer în piept și îi răspund blondei.

- Blondo nici nu o sa poți să ajungi lângă mine pentru ca am cel mai bun bodyguard din țară.

Mă întorc imediat pe călcâie și îl privesc pe Sasuke e atât de drăguț când îmi ia apărarea în cât îmi vine să-l mănânc. Imediat mă ridic pe vârfuri și îl sărut pe obraz.

- Ești cel mai drăguț bodyguard.




  Ai încredere în mine [Volumul I]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum