Evet arkadaşlar bu benim ilk kitabım ve sizlerden iyi kötü yorumlarınızı bekliyorum kendimi geliştirmem için:-)
1-İMAM NİKAHI-
Herzamanki gibi beni çağıran eve gittim ve imam nikahı kıymak için oradaydım ama herzamankinden farklı olarak bu nikah iki insan arasında değil bir c.n ve insan arasındaydı.Bu iş benim sonum olabilirdi.Çünkü bu c.n en tehlikeli ve güçlü olanlarındandı.Ben bunu farkkettiğimde ise çok geç olmuştu
Nikah günü:hiçbir şey farketmemistim hersey normal gidiyordu taki ben nikahı kıydıktan sonra sureleri okumaya başlayınca damat olan Sezgin bi anda çıldırdı ve etrafa saldırdı.Ben bazı dua ve sureler okuyarak onu yatıştırtdım ve odasına yatırdık.Bir saat sonra kendine gelmişti ama hala kafası bi milyondu duayı bitirip tebrik ettikten sonra evden ayrıldım ve ne olduysa o dakikadan sonra gelişti.
İki hafta sonra aynı evden tekrar telefon geldi ve bu imam nikahı kıydıktan sonra ilk defa ikinci aranmamdı.Çok azda olsa merakla telefonu açtım ve damadın annesiydi,oğlunun garip garip davrandığını ve kendilerine karşı olan tavır ve hareketlerinin çok değiştiğini söyledi.Bana güv endiklerini ve yardım istediklerini belirtti ve şunu söyledi.Okelimeyi duyduktan sonra işte yandık dedim oğlunun belinde el c.n yazıyormuş.
O dakikadan sonra ben bu çocuğu kurtaracağım diye kendi kendime söz verdim.
Eğer bu bölüme yorumlarınızı yazarsanız ona göre hatalarımı düzelteceğim:-;-) +10 vote ikinci bölüm gelecek