@kalbidengem
İlk olarak favori yazarım ile başlıyayım dedim. Kendisini 4 senedir takip ediyorum. Valla söylediklerine ben şaşırdım. Hiç tanıyamamışım sanki. Hep çekinirdim. 😍♣Öncelikle bize kendini tanıtır mısın? (Birçok kişi tanıyordur ama ben yine de sorayım ^_^)
•Tamamdır, ben KalbiDengem. 18 yaşındayım. Sapyoseksüelim. Kendimi bildim bileli yazıyorum. Wattpad dışında da yazıyorum. Aynı zamanda lise son sınıfım, üniversiteye hazırlanıyorum.♠Kitaplarının ismini yazabilir misin bize sırası fark etmez çok var sende ama...
Kalemin Kalbime Dokundu
Türkü
Gökyüzündeki İki Kadın
Yedek Plan
Şair Ruhlu Şövalye'm
Kitty
Kıta
Lisa'nın Mona'sı
Sessiz
Ayrılık
Yayımlananlar bu kadar.♣Yayınlanmayanlarda mı var yani neden yayınlamıyorsun ki?
•Ah olmaz mı yaklaşık 33 kurgu taslak var. Bir hikâyenin başı sonu belli olunca yayımlarım ben. Yarım bırakılan hikâyeler yarım bırakılan hayaller demektir. Bir okuyucumun hayallerini yarım bırakmak istemem.♣Seni yazmaya iten şey ne oldu?
•Beni yazmaya bir şey itmedi. İttiyse de hatırlamıyorum. Bir gün elime kalem alıp yazmaya başladım ve Kalemin Kalbime Dokundu'yu yarattım. Ada ve Özgür'ü yazarken henüz 15 yaşıma yeni girmiştim. Ardından İkinci kitabı yazdım. Ama kitaba olan inancımı yitirince onu sildim. Ardından süregelerek devam etti hikâyelerim. Şu an yayımlanmış 10 hikâyem var. Ve bir çok da kurgum bulunuyor. Şunu söyleyeyim bu anlamda bir yeteneğim var ise sonuna kadar kullanmak istiyorum.♣En sevdiğin hikâyen hangisi?
•En sevdiğim diye bir şey yok çünkü, Kalemin Kalbime Dokundu ilk olma özelliği taşırken Yedek Plan az çok mizahi olduğundan hoşuma gidiyor. Gökyüzündeki İki Kadın'dan Albars çifti zaten bambaşka. Hepsini çok seviyorum. Karar veremiyorum. Sanki bir anneye hangi evladını daha çok seviyorsun diye soruyor gibi oldu bu soru.♣Hangi kategorilerde yazıyorsun ya da şöyle sorayım değişik kategoriler de deneyecek misin?
•Asıl hedefim her türlü kategoride bir eser(tabii bunlara eser denilirse) vermek. Yapacağım da umarım. Şimdiye dek Mizah, Genç Kız Edebiyatı, Kısa Hikâye, Genel Kurgu, Genç Kurgu ve Romantizm kategorisine hikâyeler yazdım.♣Bak bunu çok merak ediyorum okuyucularınla aran nasıl?
•Beni tanıyan insanlar, akılcı, sakin ve zeki olduğumu söyler. Tanımayanlar ise soğuk, ciddi ve kızgın olduğumu söyler. Tersime denk gelmedikleri sürece olabildiğince sıcak tutmak istiyorum aramı. Ama laubaliliği hiç sevmem ve Egolu değilim, zannettiklerinin aksine. Bana tavırlarına bağlı. Ama saygı en net gerekçemdir.♣Seni tanımak isteyen insanlara nasıl yaklaşıyorsun?
•Bana hitaplarına bağlı, bazen saçma sapan yaklaşıyorlar, kırıcı ya da terbiyesizce, sadece onlara yaklaşmıyorum. Sonuçta benim de sınırlarım var.♣Wattpad'de başına gelen komik bir olay var mı?
•Olmaz mı, trajikomik bir kaç tane var, mesela beni kediciği yapmak isteyen bir kadın vardı. Ya da şey, 16 olduğumu duyunca bana dua eden bir kadın vardı çok şaşırmıştım. Ya da çıplak fotoğraflar atıp direkt konuya girenler de oldu. Çok oluyor, her hafta yeni bir olay.♣Hobilerin, yeteneklerin neler?
•Yazarım, okurum, çizerim, saz çalarım, tiyatro yaparım, şiir okurum. Ses tonumu sevmem ama bazı şiirlere yakışır. Çok hızlı okurum. Bu bir yetenekse eğer Boş bir günde canım sıkıldıysa 4 roman bitirdiğimi yani yaklaşık 1300 sayfa okuduğumu biliyorum. Ve bu beni yormuyor. Odaklanıp okuduğumda dakikada 350-400 kelimeyi aşıyorum. Bu da iki sayfa falan oluyor herhalde.♣En sevdiğin meyve nedir?
•Muz muz. Banana oh na na. 🌹♣Uğurlu sayın?
•Onüç♣Nefret ettiğin üç şeyi söyler misin?
•Sigarayı küllük yerine başka yere söndürüp atmak.
Birilerinin bana göz devirmesi.
Göbeği açık kıyafetler♣Kötü bir alışkanlığın var mı?
•Hap var, cigara var, ex var, toz var, taş var ahh şakaydı sadece...Esrar, Sigara, içki var hangimizde yok ki?
♣İnsanlar sana nasıl hitap eder lakap falan?
•İnsanların bana hitap etmesini sevmem. Arkadaşlarım sadece adımı kullanır. Wattpad üzerinde ise yazar falan demeleri yetiyor.♣Kurguların sana mı ait yoksa esinlenme durumu var mı?
•Kitty hariç. Hepsi bana ait. Kitty de benim fakat bir esinlenme var ki zaten hikâyenin başında da belirtilmiştir. 4 senelik Wattpad hayatımda onlarca kez emek hırsızlığıyla suçlandım. Ama şu var ki, ben yazdığım zamanlar burada doğru düzgün LGBT hikâyeleri özellikle GirlxGirl kategoride hikâye yoktu. Lekelemeye uğraşıyorlar. Ama olmuyor, umarım da olmaz. Adımın temiz kalmasını yeğlerim.♣Merak ettiğim bir kaç şey daha var özel hayatından sorabilir miyim?
• Galiba kıskançlık cinayetine kurban gideceğim ama Sınırları aşmadıkça olabilir.♣İlişkin var mı?
•Var galiba var. Ama bilmiyorum. Bir kadına aşığım ama. Ona romanlar, şiirler yazıyorum. Beni seviyor, onu seviyorum. Benim için ilişki bundan ibaret.♣Romantiksin galiba?
•Bilmem bu sorunun cevabını sevgilim vermeli.♣Karşı tarafta ilk neye bakarsın?
•Aaah, beyni olup olmasına. Ve köprücüklerine.♣Pasif? Dominant?
•Kadın.♣Okuyucularına söylemek istediğin bir şey var mı?
•Yaşayın.---
Röportaj dışında da çok eğlendiğimi söylemeliyim. Sorularınız var ise bana sorun ben de özelden sormaya devam edeyim ve yeni bir röportaj olarak paylaşayım :)
Sevgilerrrr