15.

324 26 8
                                    

--- Twee maanden verder ---

Ik word wakker van de wekker op Taehyung's nachtkastje. Ik duw me iets omhoog en leun over Taehyung om zijn wekker uit te zetten. "Taetae, je moet opstaan" fluister ik en druk een kus op zijn voorhoofd, hij is nog ver weg merk ik.

Ik sta op en pak wat kleding, dan ga ik wel als  eerst douchen. Hij heeft vandaag  weer een fotoshoot, hoort hij dan niet al uit bed te zijn? Ik sta onder de warme straal van de douche na te denken, het is nu ongeveer 2 maanden geleden dat ik weer thuis ben gekomen. 

Opeens hoor ik een harde stem vanachter de muur komen en de badkamerdeur zwaait open. Een golf van koude lucht komt binnen en ik geef een gil als  Taehyung binnenkomt "TAEHYUNG WAT DOE JE?!" ik haal wat condens van het glas waardoor ik hem  duidelijk kan zien.

"Ik ben laat, ik heb me verslapen door de wekker" zegt hij terwijl hij zich uitkleedt "Ik gaf je nog een kus! E-en wat ga je doen?" "Douchen". Hij draait zich om en we kijken elkaar aan "Ik moet doorgaan oke? Mag ik erbij?" ik stap opzij en hij stapt bij me in de douche.

Ik sta daar maar, vlak naast Taehyung, we hebben allebei niks aan. "Kom onder de kraan, zo krijg je het koud" zegt hij en trekt me iets tegen hem aan waardoor ik bevries "Taehyung.."  "Alice ik doe niks oke, ik hou van je" hij drukt een kus op mijn kruin en ik kijk op.

Zijn natte haar hangt over zijn gezicht. Taehyung's ogen kijken me recht  aan met een lieve glinstering, maar hij kijkt ook serieus. "Als je me niet vertrouwt-" "Het is oke" zeg ik en Taehyung en hij lacht zacht. 

"Hier, heb je al je haren gewassen?" Vraagt Taehyung met shampoo in zijn hand "Nee, dat wilde ik net gaan doen voordat jij bij erbij sprong" Taehyung lacht en hij doet zijn hand met shampoo in mijn haar.

We wassen onze haren en ik maak met de shampoo in Taehyung's haar een hanenkam en schiet in de lach. Hij probeert ook iets met mijn haar maar ik spoel al het zeep snel uit mijn haar.

Hij spoelt ook zijn haar uit en gaat dan snel onder de douche vandaan "Wij gaan zo weg, ik had me verslapen. De jongens zijn op me aan het wachten" "Is goed, wel voorzichtig doen oke?" "Ja schat" ik wacht tot hij de badkamer uit loopt en dan ga ik me ook omkleden.

Taehyung geeft me een kus als ze weggaan en dan ben ik alleen thuis. Mae is vanochtend ook vroeg naar haar werk gegaan.

Ik ben druk bezig met stofzuigen als ik ergens in de verte de deurbel hoor. Ik doe de stofzuiger uit en loop door de gang naar de voordeur, waar nog zacht op geklopt wordt.

Als ik de deur open zie ik eerst nog niemand maar dan kijk ik omlaag en zie ik een klein jongetje onder me staat "Hallo Alice!"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

OMG VIVI's 

I'M SO SORRY

Ik had een writers block 

En school wilde me vermoorden 

Maar hier is weer een deel

Ik voel me echt schuldig voor zo lang niks uploaden

Ik hoop dat jullie nog wel blijven lezen!

Maar dit verhaal zal binnenkort stoppen...

Ik ben hard bezig met andere verhalen schrijven (Ook weer een nieuwe fanfictie van onze lieve Taetae dus don't worry!) 

Tot het volgende deel! 

~ Eyevie

I can't see you (deel 2)✔ - BTS DUTCH FFWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu