sır ortaya çıktı:

1.7K 88 5
                                    

Ben hiçbirşey anlamamıştım. Beni üzecek olan neydi? Tae neden benden böyle bir söz istedi? Ben zaten ona güveniyorum. O beni çok seviyor biliyorum.
" Ne diyecekseniz artık tamamını söyler misiniz? "
" Bak şimdi tae ben okuldan mezun olmadan önce bir kız vardı. O tae'yi seviyordu. Ama tae değil. Sürekli onun yanına gelip konuşmalar için bahaneler üretiyordu. Aynı sınıftaydılar. Sürekli Tae'nin yanına oturup onunla konuşmaya çalışıyordu. "
Tae arkadaşımın sözünü kesti.
" Hiç fark etmemiştim. Çok sıcak konuşuyordu. Fakat arkadaşının uyarmasıyla kıza biraz dikkat ettim. Gerçekten hiç bir fırsatı kaçırmıyordu. Yanıma oturmak için herşeyi yapıyordu. Birgün sınıfın ortasında bağırarak bundan sonra kimse yanıma oturmasın dedim. O günden sonra kız onu farkettiğimi anladı. Yanıma oturmak yerine başka şekilde yaklaşmaya çalışıyordu. Bir gün beni takip ederken yakaladım. Ama evimin önüne kadar geldikten sonra fark etmiştim. Onu köşeye çekip konuşmaya başladım. Peşimi bırakmasını söyledim ama beni dinlemedi. Sürekli beni sevdiğini söylemeye başladı. Her defasında ona aynı cevabı verdim ama beni bi türlü dinlemiyordu. Sonunda beni tehtit etti. Eğer birgün kız arkadaşın olursa söyle ona... "
" Neden sustun devam etsene"
" Duymayı istediğine emin misin? "
" Eminim söyle. "
" Eğer bir gün kız arkadaşın olursa söyle ona onun işini bitireceğim dedi."
" Nasıl bitirecekmiş. Kız bildiğin manyak çıktı desenize neyse önemli değil ben ondan daha manyağım "
" Biliyoruz prenses ama önlemimizi almak zorundayız. "
" Ne önlemi "
" Ben yokken dışarı çıkmayacaksın. Okula giderken seni ben götüreceğim. Mutlaka yaptığımız şeyleri arkadaşına haber vereceğiz. "
" Zaten veriyordum. Aaaa dur şimdi anladım hastaneye gittiğimizi de sen söyledin değil mi? "
" Hayır o kız bizi takip ediyordu. Mesajı da o atmış. Sevgili olduğumuzu biliyor dikkat etmeliyiz. "
" Biz bu kızdan neden bu kadar çok korkuyoruz. "
" Herşeyi rahatlıkla yapabilecek bir manyak o şuana kadar çoğu şeyi öğrenmiş olabilir. Sana birşey söylemedim ilk başta ama o mesajdan sonra söylemek zorundaydım. "
" Hani siz okulda sevgili gibiydiniz. Arkadaşımdan hiç şüphelenmedi mi?"
Arkadaşım devam etti.
" Evet benden ilk başta biraz şüphelendi. Hatta çoğu kez tehtit etti. Ama sürekli onun sevgilisi olmadığımı söyleyince bir süre sonra bıraktı. "
" Ne güzel işte ben de sevgilim değil diyim benimle de uğraşmasın kutulalım. "
" Çok geç biliyor. Hastanedeki konuştuklarınızı duymuş. "
" Ajan mı bu kız ya ben onu tanımıyorum bile o kız herşeyimi biliyor. Kim bu manyak kız? "
" Senin okulda ilk iletişim kurduğun kız"
" Niye bu kadar ciddi konuşıyorsunuz ben korkuyorum. O kız iyi birine benziyordu. "
" Hayır değil senin gözüne iyi biri gibi görünüp nasıl biri olduğunu anlamaya çalışıyordu. Ve sende bunu farketmeden herşeyi söyledin değilmi? "
" Hayır bana seni anlattı. Yanında kimsenin oturmadığını söyledi. "
" Sende bana o gün yanında kimse oturmuyor diye bu yüzden sordun değil mi? "
" Şey yy.. Evet. Siz neden böyle bulmaca çözer gibi ordan burdan birşey çıkartıyorsunuz. Yoksa sizde mi ajansınız? "
" Evet biz seni korumaya çalışan ajanlarız. Prenses üzülmesin diye ajanlık yapıyoruz. "
" Tae birşey soracağım. Sen bu kızı hiç sevmedin değil mi? "
" Evet. "
" Birşey daha. Beni çok seviyorsun değil mi? "
" Evet. Hemde çok"
" Tamam o zaman o kız benden korksun. "

Taehyung İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin