Ομέρ!
" Σε περίμενα. Το ήξερα πως κάποια στιγμή θα ερχόσουν. " Μου είπε η Σεβντά και σταύρωσε τα χέρια της στο τραπέζι.
"Δεν ήρθα εδώ για συζητήσεις. Μην νομίζεις πως έχεις κερδίσει την γυναίκα μου. Την θέση της δεν μπορεί να την πάρει καμία. Ωστόσο ήρθα εδώ για να μάθω την αλήθεια. "
"Την αλήθεια την ξέρεις Ομέρ. Γέννησα το παιδί μας . Μπορεί στους εφτά μήνες αλλά το έκανα. Το μωρό που είναι επάνω και σε περιμένει είναι δικό μας. "
"Δεν ήρθα για να μάθω την αλήθεια από εσένα γιατί ότι και να πεις δεν θα σε πιστέψω. Θέλω μόνο να δω το μωρό. Θα προχωρήσω σε τεστ πατρότητας. "
"Ομέρ κάνε ότι θες. Στο τέλος θα δούμε την αλήθεια. Εξάλλου δεν έχω τίποτα να κρύψω. Θα ήθελα όμως να είμαι μπροστά όταν θα πάρεις τα αποτελέσματα. Να δω την έκφραση στο πρόσωπό σου , όταν μάθεις πως η κόρη μου είναι και δική σου. "
"Σεβντά ας ξεκαθαρίσουμε κάτι. Σε αυτά τα μέρη δεν αναγνωρίζονται τα διαζύγια. Αλλά και πάλι εγώ διαζύγιο δεν πρόκειται να πάρω ποτέ. Ακόμα και αν το θέλει η Γιασμίν εγώ δεν θα της το δώσω. Έχω έναν γιο μαζί της και αυτό το παιδί θα γίνει ο μελλοντικός αγάς. Όσα παιδιά και να μου χαρίσεις εσύ , δεν θα καταφέρουν να με χωρίσουν από την γυναίκα μου. Εκείνη θα είναι πάντα η γυναίκα μου και η νύφη αγά. Το παιδί αν όντως είναι δικό μου , θα πάρει το όνομά μου και μέχρι εκεί. Ελπίζω να έγινα ξεκάθαρος αυτή την φορά. " Της είπα με ήρεμο και ψύχραιμο τρόπο και συνεχίζοντας να παίζω με το κομπολόι μου.
"Τότε αν θες να δεις το μωρό πρέπει να ανέβεις επάνω. "
"Τι σκαρώνεις; " Την ρώτησα αμέσως επειδή δεν είχα σκοπό να την ακολουθήσω.
"Φοβάσαι Ομέρ; "Μου είπε εκείνη με βαθιά φωνή ενώ είχε σκύψει από πάνω μου.
"Δεν θα είσαι με τα καλά σου. Ένας αγάς δεν φοβάται τίποτα και κανέναν. Όλοι τον βρίσκουν απέναντί τους. " Της εξήγησα εγώ και σηκώθηκα από την θέση μου για να σταθώ απέναντί της.
"Φοβάσαι Ομέρ. Με βλέπεις έναν ακόμα πειρασμό που απειλεί τον γάμο σου. Και καλά κάνεις. "
"Κανείς δεν μπορεί να διαλύσει αυτόν τον γάμο. Όσοι το προσπάθησαν απέτυχαν παταγωδώς. Εσύ δεν είσαι πειρασμός Σεβντά. Ένα ενοχλητικό αγκάθι είσαι. Για αυτό δεν φοβάμαι ούτε εγώ ούτε η γυναίκα μου να σε αντιμετωπίσουμε. Εδώ δεν καταλαβαίνεις πως έχουν τα πράγματα. Εγώ δεν σκοτώνω, αλλά εκεί έξω υπάρχουν οι άντρες μου , που δεν θα διστάζουν να με παρακούσουν και να πυροβολήσουν. Δεν είναι αυτά τα μέρη για σένα. "
ESTÁS LEYENDO
Yasmin... Στην Φυλακή Του Έρωτα!
RomanceΟ Ομερ Σρόιντερερ είναι ένας από τους πιο γνωστούς , ωραίους και πλούσιους αγάδες της Τουρκίας. Όμως διαφέρει αρκετά γιατί θα μπορούσε να έχει όποια γυναίκα ήθελε, αλλά εκείνος θέλει μόνο μία. Την Γιασμην Μεχμέτ. Μια όμορφη γυναίκα, πειρασμό για κάθ...