Baby I'm Perfect For You
24
Greit nusišluosčiau kūną. Į kelnių kišenę įsikišau peilį. Nežinau kaip jis čia atsirado. Tyliai pravėriau duris. Nieko nebuvo. Pamačiau ant grindų kraujo lašelių...Kažkam mėnesinės... Nusijuokiau iš kvailų savo minčių. Kaip suprantu situacija rimta...Bet man važiuoja stogas ir nesuprantu kodėl. Nuėjau į svetainę. Ten ant grindų tūpėjo Harry, jam iš nosies bėgo kraujas. Norėjau pulti prie jo, bet nesu durna...Plikis kuris tiesiog akimis ryjo mane nebūtų leidęs.
-Kas čia vyksta? Ką praleidau? ,-žaismingai paklausiau.
-Kol kas nieko įdomaus. ,-tas vyras buvo gal kokių 30 metų. Plikai skusta galva. Tas plikis spyrė Harry į pilvą. Jis nuvirto ant šono.
-Kodėl tai padarei?! ,-garsiai paklausiau.
-Nes jis to nusipelnė. O tu mergyt...Neblogas kasnelis... ,- jis prikando aptinę lūpą atrodydamas dar šlykščiau.
-Tik paliesk ją ir mirsi. ,-sušnypštė Harry. Jis dar kartą spyrė jam tik stipriau.
-Niekas tavęs neklausė.
-Tavęs taip pat. ,-sumurmėjau. Nusibodo stovėti tai nuėjau atsisėdau ant sofos. Jie abu į mane keistai spoksojo.
-Kas?
-Nepulsi gelbėti savo draugužio? ,-nesuprato plikis.
-O tu jį pasiimk. Man mažiau nervus gadins. ,-staigiai susvaigo galva. Užsimerkiau kelioms sekundėms. Kai atsimerkiau mačiau susirūpinusį Harry veidą.
Laikas. Staigiai pašokau, čiupau vazą ir trenkiau plikiui per galvą. Jis neteko sąmonės. Nuskubėjau pas Harry. Nupjoviau virve nuo jo riešų ir stipriai apkabinau.
-Paaiškink man viską. ,-paprašiau.
-Čia su tavimi nesusije. ,-tik tiek pasakė.
-Oho kiek daug informacijos! ,-sarkastiškai pasakiau.
-Klausyk, jis priklauso tavojo Luko gaujai. Mūsų gaujos susipyko. Ir kaip masalą norėjo panaudoti tave. ,-paaiškino.
-Nieko nesupratau, bet manau reikėtu jį surišti arba nušauti. Jis gali pabėgti. O jei pabėgs bus blogai...Atvažuos visa gauja ir tada tikrai neišsisuksim...Surišus reikia jį įmesti į mašinos bagažinę, tada jį gal būt sudeginti arba įmesti į kokį ežerą...Bet prieš tai reikėtų sukapoti...Mes jį nušausim ir miške sudeginsim. Pelenus išbarstysim ir viskas bus baigta. ,-garsiai masčiau. Harry įsisiurbė man į lūpas. Atsitraukęs pasakė:
-Štai kur mano mergaitė! Bet mes jį vešim į gaujos namus. Ir ten atliksim viska ko prireiks. ,-suvirškinau jo ir savo žodžius. Supratau, kad senai noriu priklausyti gaujai. Noriu išmokti kautis.
-Tu priklausai gaujai taip? ,-pasitikslinau. Vis dar jaučiu jo lūpas ant savūjų...
-Na taip...Lyg ir esu tos gaujos vadas... ,-įsižiojau iš nuostabos.
-Ammmm...Tai...Na...Taip...
-Taylor tau reikia ilsėtis. Tu galvojai, kad nepastebėjau kaip sėdėdama ant lovos pasijutai blogai? Bet palikti tavęs čia negaliu. ,-jis pasikasė galvą.
-Eik tinkamai apsirenk. ,- atsiduso. Plačiai išsišiepiau. Nubėgau į savo kambarį. Išgėriau vaistus. Persirengiau. Atsistojau prieš veidrodį. Marškinėliai, juoda odinė striukė ir juodi džinsai. Šyptelėjau. Atrodau visai neblogai. Pačiupau kepurę ir užsidėjau ją. Užsimoviau juodus batus su nedideliu kulnu. Grįžau pas Harry. Jis jau buvo surišęs plikį.
-Ne tinkamiausiai, bet atrodai tikrai karštai. ,-pagyrė Harry. Jis paėmė plikį kaip nuotaką ir nunešė į automobilį. Pasodino ir prisegė...
-Jį įkišk į bagažinę. ,-paliepiau. Regis jis nesuprato.
-Sakau įkišk plikį į bagažinę. Pro langą matysi, kad jis surištas.
-Žinai tu teisi... ,-jis greit įkišo jį į bagažinę.
-Palauk čia tuoj grįšiu. ,-linktelėjau prisisegiau saugos diržą. Po gerų 10 minučių parėjo Harry su kelioniniu krepšiu.
-Kas ten? ,-pasmalsavau.
-Tavo ir mano rūbai. Dar tavo vaistai ir tavo rankinė kuri sveria labai daug. ,- pagaliau pajūdėjom. Laukia įdomi dienelė...
YOU ARE READING
Baby Im Perfect For You (Baigta)
FanfictionMokyklos pilka pelytė Taylor nusprendė, kad jai pabodo tie Harry kandūs žodeliai, ir visų žeminimas. Jų mokykloje jei nesidažai reiškia esi negraži ir neverta draugų. Todėl Taylor nusprendė drastiškai pasikeisti. Ir kas čia žino, gal būt senas posak...