Třetí kapitola - Budu sám, sám, sám

3.5K 248 48
                                    

Doupě bylo plné k prasknutí. Sešli se tu snad všichni členové Weasleyovic rodiny, včetně nově přivdaných a přiženěných (nebo jen ti, kteří tvoří s nějakým členem pár).

Hermiona seděla vedle Rona, který se jídla ani nedotkl. Nebyla jediná, kdo byl překvapen.

,,Drahoušku,'' oslovila ho Molly. Její syn se na ni přívětivě usmál. ,,Nejsi nemocný?" zeptala se s vráskou mezi obočím. Ona vlastně ta vráska, už ani nebyla ze strachu, Molly natolik zestárla, že má tato znamení moudrosti takřka všude.

,,Nejsem," zavrtěl hlavou a nechápavě se na ní podíval. ,,Proč bych měl?" 

,,Rone, to ti někdo vyměnil mozek nebo...," vložil se do toho Harry.

,,Ne, jen není zdravé se takhle přežírat," pokrčil nad tím rameny, ,,nic víc, nic míň."

Jeho rodina na něj koukala jako na blázna. Fred s Georgem ani neřekli nic vtipného, jen na něj koukali s otevřenou pusou, div jim jídlo uvnitř nevypadlo ven.

Po chvíli opět začali všichni jíst. Ron si nandal jedno kuřecí stehno, které začal obírat příborem. Harry očima hypnotizoval maso na jeho talíři a stále nechápal, co se děje. Snaží se snad Ron o nějaký blbý žert, či co?

,,Jez, Harry, budeš to mít studené," drcla do něj Ginny. 

,,Jo," přikývl.

,,Jo a když už jste všichni tak dobře naladění," ozval se George. Všichni se na něj podívali. ,,S Angelinou jsme se zasnoubili," oznámil.

Molly spadla vidlička do talíře. Usmála se a rychle běžela svého syna obejmout. ,,No to je skvělé," zajásala a políbila svého syna do vlasů. ,,To to tak krásně všechno ubývá," doplnila se, když ho pustila.

,,Mami, to je celkem frustrující," podíval se na ni Fred.

,,Ale prosímtě," objala ho, tak pevně, až zrudl. ,,To přijde samo."

,,M-mami," zachraptěl.

,,Nic neříkej, drahoušku," objímala ho dál, netušíc, co dělá.

,,D-dusíš m-mě."

Molly ho ihned pustila. ,,U Merlina, promiň, Frede," pohladila ho po vlasech.

Fred se rozkašlal na celé kolo. ,,Máš páru, mami," uchechtl se.

,,Mateřská láska nezná mezí, synku," rozcuchala mu vlasy a znovu se posadila. 

Hermiona se tiše zasmála. Nejenže byl Fred celý rudý, ale také mu teď vlasy trčeli všude kolem. Fred se na ni podíval, uchechtl se a poté se znovu začal věnovat svému jídlu.

  ~  

Arthur se spokojeně usadil do křesla a slastně zamlaskal. ,,Ten oběd se ti povedl Molly," přejel si dlaní po plném břichu. ,,Přibral jsem minimálně tři kila," zasmál se.

,,Ale tati," uchechtla se Ginny a posadila se na sedačku vedle něj, ,,vypadáš stále dobře," oznámila u udělala to samé, co její otec. Po břiše si přejela rukou. Začala se pomalu zakulacovat a všichni, kteří o tom věděli, by ji dali za pravdu. ,,Vlastně jsem vám chtěla něco říct, když tu jsme nejen my, ale i mí tři milovaní bráškové, kteří jsem jezdí jen jednou ročně," podívala se na Charlieho, Billa a Percyho a zašklebila se. 

Životabudič ✔️ | Fremione fanfictionKde žijí příběhy. Začni objevovat