Epilog

2.5K 288 35
                                    

Tak jako v pohádkách i oni se vzali, adoptovali děti a žili šťastně až do smrti. Jak ráda bych vám toto řekla, avšak život není pohádka a bohužel ani tento příběh.

Jejich život se změnil, tedy hlavně Taehyungův. Schopnost, jíž byl obdarován byla pryč a s ní i jeho strach. Strach ze ztráty. Ovšem že se stále obával, avšak už se nesoustředil pouze na čísla. Začal si všímat všech těch maličkostí kolem sebe a stejně tak jako jarní květiny, kvetla i jejich láska. Rozhodli se být spolu navždy a složili slib. Rodina se z nich stala poté co adoptovali malého chlapce. Myslím, že každý z vás by si teď přál, aby to takto skončilo. Bohužel. Možná, že by to bylo jinak kdyby to věděli dříve, kdyby jim to Taeho otec řekl. Pravdu o tom že Taehyung nebyl první ani poslední z jejich rodiny, který získal onen dar, že pouze chlapci jsou obdařeni a že se tomu nedá nijak zabránit.

I tak to zjistili, ale až toho chladného podzimního odpoledne, když trávili čas v blízkém parku. Tehdy se totiž drobný chlapec zničehonic skácel k zemi a probudil se až za několik měsíců v nemocnici s tím, že vidí čísla nad hlavami svých rodičů...

Konec

***

Aloha
Je tu konec a tentokrát otevřený. Sami si můžete domyslet jak jejich příběh bude pokračovat. Chtěla bych vám poděkovat za úžasnou podporu, za tři tisíce přečtení, úžasné komentáře a spoustu hvězdiček. I love you all my sweethearts.❤❤❤❤❤❤

-dadinkaz

He Knows When You Will Die {Vkook} Kde žijí příběhy. Začni objevovat