Part 1

5 1 0
                                    

-Megbeszéltük Jake?
-Igenis uram-válaszolta egy érdes hang.

Egy új nap ami szintén olyan uncsi lesz,mint az összes többi. Iskolába megyek,utána pedig haza jövök minden izgalom nélkül.
Haza fele az iskolából viszont most valami nem stimmel, a hatodik érzékem jelzett hogy történni fog valami, csak nem tudtam hogy mire számítsak. Gondoltam magamba ,,hülye vagy ,biztos nem lesz semmi". Ekkor hallottam valami zajt, amikor ilyedtemben egy kocsi mögé bújtam. Ebben a pillanatban egy srác lépett ki a gyár mögül,kinek barna haja és kék szeme volt ,arra gondoltam ez az össze állítás lehetetlen ,de ez volt.
Bőrdzsekiben feszített és fekete gatyában.
-Huuu,de megkönnyebültem!!-mondtam neki mire előrántott a zsebéből egy pisztolyt.
Szaladtam minél gyorsabban amikor megláttam hogy rám céloz, de az nem sokat segített mivel a tacskó lábaimmal mire elértem volna az auto mögé megint elbújni , addigra meglőtte a karomat. Ekkor döbbentem rá arra hogy ez megakar ölni.Amikor odaértem az autóhoz a karomat fájlalva , megpillantottam valmi állatot az autó alatt.Ekkor azt gondoltam , hogy patkány és már nincs remény , mert meglátott a srác és elkezdett felém rohanni. Ekkor mászott ki a kocsi alol egy édes kiskutya. Egy pici golden rettriver aki csuron víz volt ,reszketett a hidegtől.Kitudja hány napja kuporgott már ott? Gyorsan a kedvenc pulcsimat feláldozva, elkezdtem törölgetni, majd betekartam a már így is nagyon didergő kiskutyát. Ám ez már késő volt,mert ekkor ideért a srác is. Hirtelen összehúztam a szemeimet mert tudtam hogy itt a vég......

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 09, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

IsmeretlenWhere stories live. Discover now