Even voorstellen.

216 5 2
                                    

Dawn P.O.V

Heii ik ben Dawn en ben 15 jaar. En mijn hobby's zijn voetballen, kickboksen en tekenen. En ik ben nu ongeveer voor 4 jaar samen met mijn beste vriendin Liv een groot fan van de Noorse tweeling Marcus en Martinus. Ik heb zelf het liefst Martinus en Liv heeft het liefst Marcus. Dus dat komt mooi uit, want als we ze ooit ontmoeten mag zij Marcus hebben en ik Martinus. Haha sorry dat ik daar aan dacht want dat gaat toch nooit gebeuren, omdat wij maar twee normale meisjes zijn en zij zijn twee beroemde artiesten zo dat gaat never nooit gebeuren. Maar ehm ik dwaal van m'n verhaal af ik zit dus in de derde klas en ik doe TL-Havo jaja ik weet het ik ben heel erg slim. haha not. En ik zit dus in een vriendengroepje van 4 mensen en 2 daarvan zijn natuurlijk mijn beste vriendin Liv en ik. En dan hebben we nog Thomas en Liam.

Ik woon zelf in Utrecht samen met mijn moeder, zus en broer. M'n vader is een paar jaar geleden verongelukt in een bus. Hij was toen onderweg voor z'n werk naar Malta voor een vergadering alleen toen was er een heel erg ongeluk waardoor die plots daar aan is overleden. Maar het is al even geleden en ik ben er nu wel aan gewend geraakt dat we nu nog maar met z'n vieren zijn

Ik heb zelf een hele goeie band met m'n zus Tess ze is wel 4 jaar ouder dan mij maar we hebben altijd zelf heel erg veel pret. En kunnen echt om de domste dingen lachen waar andere mensen niks van begrijpen. Maar met mijn broer is het altijd al gauw serieus en hij wordt vaak heel snel boos.

Maar ehmm dit is zowat mijn levensverhaal en als ik iets vergeten ben vertel ik het een andere keer nog wel.


// Heii peepps leuk dat jullie mijn verhaal beginnen te lezen.💕 Ik zeg jullie alvast dat ik geen professional schrijver ben en jullie mogen me corrigeren op spelfouten😘 Ik hoop dat jullie m'n verhaal leuk vinden en veel plezier met lezen<3 XX Jente//

Mijn leven met Marcus en MartinusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu