Oana povestește:
Am coborat ușor și am văzut că Aiden e doar intr-o pereche de pantaloni unde pregatea niste clatite..uneori ma intreb ce am facut sa merit un asemena băiat...- ce înseamnă dragostea?
Păi acesta întrebare imi da târcoale de cand eram un copil dar fiecare răspuns diferă...Dragostea,asa cum spun multi e unica dar si dureroasă ...Iar durerea o face speciala...De ce? Pentru ca in viata nimic nu e roz...ne certam ne împăcam...dar o data ce te îndrăgostești,așteaptă-te sa treci prin multe...Nu ai cum sa întreți un asemenea sentiment dacă n-ai trecut prin perioada aia in care vrei sa dai naibii sentintimentele doar sa nu mai simti cum inima ti se sparge în mii de bucățele....dar cum a apărut asa poate sa si dispară încet încet iar durerea persista din ce in ce mai rau...te cerți cu toti din jurul tau deoarece încearcă să-ți deschidă ochii dar la sfarsit iti dai seama ca iubesti mai mult aceea persoana...iubirea nu a fost lapte si miere si nici nu va fi...Amândoi trebui să întrețineti...ca un animal de companie de casa,deși te rănește tot ce face e să îl îngrijești oricât de rau ar fi...E ceva unic dragostea ...Si cum se spune "Prima dragoste nu se uita niciodată.."
Scoasă din gândurile mele de Aiden am început să mâncăm in liniste clatitele.
-La ce te gândeai?Mă întreba el in timp ce strângea masa
-Ahm....la nimic important..spun muscandu-mi buza de jos.
-Nu cred dar fie ca tine..
După ce am strâns prin bucătărie am mers in camera noastră pentru a face un dus fiecare si pentru a ne schimba deoarece mergem sa ne plimbam...Dupa ce am plecat de la cabana Aiden m-a luat de mână și am mers prin oras unde am facut o mulțime de poze,am mâncat prânzul si am cumparat o mulțime se haine...Ajunși acasa îi găsim pe canapea pe Max si inca 3 băieții si inca 2 fete însă eu am urcat sus sa mi fac un dus si ma schimb...Coborând scările m-am gândit să le fac o farsă asa ca am vorbit cu fetele sa le punem băieților colorant in sampoane...
Primul a plecat Max iar dupa cei 3 băieții împreună cu Aiden între timp noi am facut niste floricele.
-OANAAAA AM SA TE OMORRR CAND TE PRIND!!!
-ELIZAAAAAAA!STRIGĂ UNU DIN BĂIEȚII
După care noi am luat-o la fugă spre singura camera de oaspeți rămasă unde ne am încuiat dar cu niste provizii...După aproximativ 20 de minute se auzeau niste bătăi in usa mai ca spărgeau usa...Am liniste iar băieții au terminat cu bătutul in usa..
-Oare au plecat?Întreba Eliza prietena unuia din băieții
-Nu cred...
-Oana deschizi tu usa?Întreba toate in șoaptă
-Oke,oke!
Merg usor spre usa si o deschid încet dar spre surprinderea mea dau de un Aiden verde in cap care ma prinde de talie si ma pune pe umărul sau pana ajungem in cameră.
-Nu-ti sta rau!😂😂ii spun eu amuzată
-Zau? Si daca eu acm te-aș pedepsi?Întreba el cu un rânjet pervers
- Am dat de dracu!spun eu înghițind in sec
Începe să mă ghidile iar eu am început să râd cum doar eu stiu mai bine(zici ca sunt o drujaba sau mai rau😂😂)
-Asa râzi tu mereu?Mă întreba Aiden care se ținea de burta de la atata ras
Deodată pe usa apare Max împreună cu ceilalți
- Ce dracu faceti cu o drujbă in camera?Intreaba el mirat
-Nu ...e...o...drujbă...spune Aiden printre râsete
-Dar?
-Oana rade asa...spune el iar eu ma inrosesc imediat